MS Windows
briani 27239
Opstart
Fra : adsl

Dato : 07-12-03 23:14

ville gerne have maskinen til at starte uden først at skulle trykke på den
dumme frø er der nogen derude der kan hjælpe mig med det

Karl

Fra : MRN

Dato : 08-12-03 11:29

> ville gerne have maskinen til at starte uden først at skulle trykke på den
> dumme frø er der nogen derude der kan hjælpe mig med det
>
> Karl

Hej Karl!
Du kan bruge programmet Tweak UI til dette. Det kan hentes gratis på
Microsoft's hjemmes side ved at søge på "Powertoys".
Når du åbner programmet, er der et punkt der hedder "Logon" og som en
undergren her til, er der et der hedder "Autologon". Her skal du bare sætte
et flueben i "Log on automatically at system startup" og derefter vælge den
bruger, du vil logge på som.

Mvh
MRN

Fra : MRN

Dato : 08-12-03 11:31

"hjemmes side" = "hjemmeside"... DOUGH!!!

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 08-12-03 13:59

> "hjemmes side" = "hjemmeside"... DOUGH!!!

Hehe, og det bliver bedre endnu: dough = dej.
Homer siger: d'oh ifølge den officielle hjemmeside =)

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen

Fra : MRN

Dato : 09-12-03 12:28

> Hehe, og det bliver bedre endnu: dough = dej.
> Homer siger: d'oh ifølge den officielle hjemmeside =)

Jeg tror bare jeg holder mig til dansk... Shit!!!

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 09-12-03 12:52

> Jeg tror bare jeg holder mig til dansk... Shit!!!

Hehe, pøjpøj med det =)