Tildele et nyt medlemsnummer til en ny med~
Fra : David

Dato : 18-04-01 11:01

Jeg bruger Randomize til at tildele et medlem et medlemsnummer og
derefter føre den til min Access database, denne rutine har jeg
ingen problemer med, men jeg ønsker at tildele den evt. nye
medlemmer f.eks. nr. 1000 og derefter den næste nye medlem nr.
1001 o.s.v

Men jeg kan ikke lige gennemskue hvordan. På forhånd Tak

Fra : Søren Lundfald

Dato : 18-04-01 12:53

David <dael@e-box.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:9bjol6$38s$1@sunsite.dk...
> [...]
> ingen problemer med, men jeg ønsker at tildele den evt. nye
> medlemmer f.eks. nr. 1000 og derefter den næste nye medlem nr.

Det ville da være oplagt at lave det vha. autonummerering i Access.
Søren Lundfald
-------------------------------------
Greenland - what a wonderful world
http://www.ilulissat.gl

Fra : Per Schulze

Dato : 18-04-01 13:07

"Søren Lundfald" <webwatcher@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Det ville da være oplagt at lave det vha. autonummerering i Access.

Jeg ville også benytte autonummerering
Og for at komme med et fyldestgørende svar på dit spørgsmål:
sæt autonummereringen til at anvende vilkårlige tal (se Nye Værdier).

Med venlig hilsen
Per Schulze
http://WebKurs.dk -Programmering er sjovt!

Mailto://info@WebKurs.dk