Kan man tune de nye Intel bundkort?
Fra : f00ge

Dato : 07-12-03 18:37

Jeg købte et Intel D845PEBT2 for noget tid siden. Her forsikrede sælgeren
mig om, at det kunne clockes på FSB osv. med Softmenu i BIOS. (Ligesom vi
kender fra andre producenter som Asus, Abit osv.) Det viste sig, desværre,
ikke at være sandt.

Nu vil jeg opgradere til en P4 3,2GHz, og skal have nyt bundkort.
Vil meget gerne have Intel igen, men vil gerne have muligheden for at
overclocke den.

Kort sagt:
Hvilke nye Intel bundkort kan man clocke på?

Fra : Anders pedersen

Dato : 07-12-03 18:50

On Sun, 7 Dec 2003 18:36:46 +0100, f00ge wrote:

> [...]
> overclocke den.
>
> Kort sagt:
> Hvilke nye Intel bundkort kan man clocke på?

ikke her

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : f00ge

Dato : 07-12-03 19:12

"Anders pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

> ikke her

Er et bundkort ikke hardware?
Hvad må man så skrive om her? Høns, biler, politik?

Fra : XL

Dato : 07-12-03 19:16

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Er et bundkort ikke hardware?
> Hvad må man så skrive om her? Høns, biler, politik?

Ja det er sku snart trættene med alle dem der bare kommer og siger forkert
gruppe men jeg synes dit høre hjemme her osse men osse i bundkort

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 07-12-03 19:40

In news:3fd36e66$0$25835$ba624c82@nntp03.dk.telia.net ,

> Ja det er sku snart trættene med alle dem der bare kommer og siger
> forkert gruppe men jeg synes dit høre hjemme her osse men osse i
> bundkort

Der er jo en grund til at man har oprettet specifikke grupper, nemlig at man
kan få det bedste svar.
Nu Spørger f00ge om et XX bundkort kan bruges til at overclocke med, det ved
de helt sikkert bedre over i news:dk.edb.hardware.bundkort eller måske endda

--
/Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : f00ge

Dato : 07-12-03 19:59

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> wrote:

> Nu Spørger f00ge om et XX bundkort kan bruges til at overclocke med, det
ved
> de helt sikkert bedre over i news:dk.edb.hardware.bundkort eller måske
endda

Jeg har skam også postet i både dk.edb.hardware.overclocking og
dk.edb.hardware.bundkort.

Grunden, til jeg vælger også at poste her, er, at ikke alle abonnerer på de
to andre grupper og omvendt.
Jo flere steder, indlægget lander, desto større er chancen for, at jeg får
mit svar.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-12-03 20:12

f00ge wrote:

> [...]
> de to andre grupper og omvendt.
> Jo flere steder, indlægget lander, desto større er chancen for, at jeg får

Ja men det sq stadig offtopic..så det er lidt egoistisk af dig at crossposte
det på den måde så

Der er trodsalt en grund til der er specifikke grupper. Bundkort rager mig
en høstblomst og derfor abb. jeg ikke på gruppen. Nu skal jeg så alligevel
se på et indlæg omkring det fordi du mente det lige skulle herind. Kan du
se problematikken?

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : f00ge

Dato : 07-12-03 21:20

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> wrote:

> Ja men det sq stadig offtopic..så det er lidt egoistisk af dig at
crossposte
> det på den måde så

Det er ikke off-topic, og jeg har ikke crosspostet.

> Nu skal jeg så alligevel se på et indlæg omkring det fordi du mente det
lige skulle herind. Kan du
> se problematikken?

Guuuuuuuuuud, hvor er det synd for dig!
Og din stakkels internetforbindelse blev totalt overbelastet, da du skulle
hente de, ikke engang, 1kb ned, som headeren fylder.

Nej, jeg kan ikke se problematikken - overhovet!

Til gengæld kan jeg absolut ikke forstå, at paragrafryttere som dig gider
spilde deres tid på at gå i så bittesmå sko.

Mit oprindelige indlæg er fuldt ud on-topic.
Skulle du i øvrigt ikke have FUT'et denne tråd hen i én eller anden
netetikette gruppe forlængst?
Så i virkeligheden er det dig, der poster off-topic.
Dig og dine paragrafrytter-venner spilder vores båndbredte.

Tænk, at I gider!

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-12-03 21:30

> [...]
> Så i virkeligheden er det dig, der poster off-topic.
> Dig og dine paragrafrytter-venner spilder vores båndbredte.

Kan du i al fordragelighed så forklare mig hvorfor der er så mange grupper,
hvis vi efter din mening kan nøjes med en, hvor alle poster alt i ?

Kim Larsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-03 21:46

In article <3fd38b62$0$29333$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
f00ge***REMOVE***@gmx.net says...
> Det er ikke off-topic, og jeg har ikke crosspostet.

Det er OFF-TOPIC herinde jvf. fundatsen. Og hvis du sender samme indlæg
til flere grupper uden at crosspost'e, så støjer du mere end godt er.
Læs nu lidt på http://www.usenet.dk om hvordan man skriver i
nyhedsgrupper - læs også gerne lidt om fundatser.

> Guuuuuuuuuud, hvor er det synd for dig!

Det er synd for dig at ingen gider tage dig alvorligt, når du støjer i
flere grupper.

> Og din stakkels internetforbindelse blev totalt overbelastet, da du skulle
> hente de, ikke engang, 1kb ned, som headeren fylder.

Hvorfor tror du der findes specielle grupper - for at alt skal havne i
én stor skidestak ???

Det er _støj_ når noget er uvedkommende ét sted.

> Nej, jeg kan ikke se problematikken - overhovet!

Jeg kan se problematikken i at folk ikke hverken kan eller vil læse og
forstå dansk - er det så svært???

> Til gengæld kan jeg absolut ikke forstå, at paragrafryttere som dig gider
> spilde deres tid på at gå i så bittesmå sko.

Hvis ikke der bliver informeret, så ender alle grupper i kaos hvor man
er heldig hvis man får et brugbart svar på sit spørgsmål. Forestil dig
at alle gjorde som du, hvem skulle så se lige netop DIT spørgsmål?
- Det ville forsvinde i mængden af støj og du ville aldrig se et svar.

> Mit oprindelige indlæg er fuldt ud on-topic.

Det er det ikke og har aldrig været det - LÆS nu fundatsen for denne
gruppe.

> Dig og dine paragrafrytter-venner spilder vores båndbredte.

Og du spilder vores tid.

> Tænk, at I gider!

Tænk at du foretrækker at dine indlæg forsvinder i KAOS.

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-12-03 21:52

f00ge wrote:

> Det er ikke off-topic, og jeg har ikke crosspostet.

Det _er_ OT.

> Guuuuuuuuuud, hvor er det synd for dig!

Næh det er mere synd for dig, du ikke forstår normalt dansk!

> Og din stakkels internetforbindelse blev totalt overbelastet, da du skulle
> hente de, ikke engang, 1kb ned, som headeren fylder.

Har _intet_ med sagen at gøre.

> Nej, jeg kan ikke se problematikken - overhovet!

Nej det lyser ud af dine intelligente indlæg :-/

> Til gengæld kan jeg absolut ikke forstå, at paragrafryttere som dig gider
> spilde deres tid på at gå i så bittesmå sko.

Du fatter jo alligevel ikke hvorfor, så ....

> Mit oprindelige indlæg er fuldt ud on-topic.

Nej det er sq ikke - ikke når der er en specifik gruppe. Hvorfor helvede er
det så svært at fatte?

> Tænk, at I gider!

Gider jeg heller ikke mere.

*PLONK* Væk med ignoranter som dig.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-12-03 20:42

f00ge wrote:

> Grunden, til jeg vælger også at poste her, er, at ikke alle abonnerer
> på de to andre grupper og omvendt.
> Jo flere steder, indlægget lander, desto større er chancen for, at
> jeg får mit svar.

Ja, men når du vælger at poste til hver gruppe enkeltvis, så er der ikke
nogen der har en spillemands chance for flytte diskussionen over i en
relevant gruppe
Er du klar over at hvis dit indlæg i hver gruppe bliver flyttet til gruppen
omkring bundkort så er der sgu pludselig tre forskellige tråde omkring det
samme indlæg?
Start med krydsposte på den rigtige måde - og det kan du lære mere om i fx
netikette gruppe
Alternativt dk.velkommen

FUT: dk.admin.netikette

- Peter

Fra : Anders pedersen

Dato : 07-12-03 19:39

On Sun, 7 Dec 2003 19:11:52 +0100, f00ge wrote:

> Er et bundkort ikke hardware?
Bundkort er hardware

> Hvad må man så skrive om her? Høns, biler, politik?
Alt om hardware uden egen gruppe
læs venligt gruppens fundets
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware

Anders B Pedersen