T68i og datakabel
Fra : Jesper

Dato : 07-12-03 17:07

Jeg har købt et datakabel til min Ericsson t68i hos www.cellshoppen.dk. Dog
tror jeg at datakablet ikke virker, da jeg ikke kan få kontakt til modemet i
telefonen via hverken Ericsson dial-up networking, eller et 3. parts program
til kommunikation med modem via datakabel. Jeg har også en Nokia 3410 samt
en Siemens s55 som uden problemer kan kommunikere via programmer på min pc,
så det er jo ikke COM porten eller pc'en der er noget galt med.
Skal t68i sættes op på en speciel måde for at kunne kommunikere via et
serielt datakabel , eller kan jeg gå ud fra at datakablet er i udu?

vh
Jesper

Fra : Janner

Dato : 08-12-03 08:22

> Skal t68i sættes op på en speciel måde for at kunne kommunikere via et
> serielt datakabel , eller kan jeg gå ud fra at datakablet er i udu?
>
> vh
> Jesper

Overhovedet ikke .... mit var godtnok originalt men fungerede helt uden
problemer .....

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-03 04:11

"Jesper" <ras@oncable.dkK> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skal t68i sættes op på en speciel måde for at kunne kommunikere via et
> serielt datakabel , eller kan jeg gå ud fra at datakablet er i udu?

hej Jesper
prøv at se på deres hjemmeside der kan du sikkert finde det du skal bruge
http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start
Xnews

Fra : webmusta_1

Dato : 06-01-04 16:57

"Jesper" hvor maget gav du for den data kable fra www.cellshoppen.dk
altsor når den kommer er der så gebyer og alt det der

http://www.kandu.dk/