MS Windows
briani 27239
Windows og 2 skærme
Fra : Karsten

Dato : 07-12-03 15:50

Hvilken Windows version skal man køre med, for at få den til at køre med 2
skærme.

Pci grafikkort. Trident 9440
Agp Voodoo 4

For Windows Me vil ikke..

NB:
Undskyld hvis det er den forkerte nyhedsgruppe, jeg har stillet det her
spørgsmål i..

Fra : Peter T.

Dato : 07-12-03 17:59

Karsten wrote:

> Pci grafikkort. Trident 9440
> Agp Voodoo 4
>
> For Windows Me vil ikke..

Smut en tur i bios og sæt opstartsrækkefølgen for grafikkort til pci/agp og
ikke omvendt. Jeg mener det ligger i en undermenu for PCI-enheder et sted.
Så booter du op med skærmen, som er tilsluttet dit tridentkort, smutter en
tur ind i indstillinger for skærm og aktiverer den anden monitor på sidste
faneblad. Hvis det stadig ikke virker er det måske fordi winME ikke
understøtter dualscreen.
Jeg synes dog at kunne huske at jeg startede med at bruge dualscreen
allerede i win98, som jo er kernen i winME. Så det vil undre mig, hvis det
ikke virker i dit OS.

--
muh.
muh.

Fra : Karsten

Dato : 08-12-03 05:26

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg synes dog at kunne huske at jeg startede med at bruge dualscreen
> allerede i win98, som jo er kernen i winME. Så det vil undre mig, hvis

Mange tak for svaret, nu virker det, men er ikke godt nok til mig, Trident
9440 grafikkortet er for lille,
kan kun få den til at køre med 256 farver.
Så jeg har droppet det igen.