Re:Ny Router Men hvilken ?? D-link 604 Uk ~
Fra : skibber@lostmail.com

Dato : 07-12-03 15:09

>I skal være opmærksomme på hvilken hardwareversion routeren har. Det
>står på en seddel under routeren, f.eks. HW:D1 eller HW:B1. Så vidt jeg
>ved skal man bruge den rigtige firmware til de forskellige versioner.

Det har du ret i her skal man holde øje med de forskellige udgaver
af 604'en,de er da også nogle paphoveder at lave flere versioner af den samme
hardware, det kan da kun give større arbejde på support siden.
Den jeg skal bruge er til en B1 udgave,men den fil hedder også noget forskelligt
på de forskellige download steder.
Den udgave der ligger på den Svenske side,ligner den der ligger på
den danske side men versions nummeret til foreskel

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 07-12-03 19:50

On 07 Dec 2003 14:08:52 GMT, <skibber@lostmail.com> wrote in
dk.edb.netvaerk <3fd33474$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> [...]
>Den udgave der ligger på den Svenske side,ligner den der ligger på
>den danske side men versions nummeret til foreskel

Den seneste jeg har, er en 1.81B3 hvor fildatoen på den binære fil er
16-09-2003.

Den er hentet på den site jeg tidligere sendte en link til, og jeg har
den kørende i en B1 model.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Erik Thisted

Dato : 07-12-03 22:19

"Svend Erik Jensen" <adressen@er.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> den kørende i en B1 model.
>
> --
> Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards

Det er den driver jeg har hentet.
Min router er mærket: B2
Jeg har søgt efter hvilken dorskel det kan dreje sig om, Men ikke fundet
noget.
Det ser ud til at det kun er bogstavet der markerer forskellen, f.eks. Eur
eller USA.
Venlig hilsen Erik Thisted

---