Unlock program til kabel?
Fra : DonE

Dato : 07-12-03 12:11

Hej!
Jeg har lige fået foræret et kabel til Nokia 3510.
Så nu mangler jeg bare et program (til kablet) som jeg kan unlocke med!
Jeg har selv Remote unlock program.
Hvor finder jeg det andet program henne?
Plz...............!

--

/DonE

Fra : helloo.dk

Dato : 07-12-03 22:09

"DonE" <don_e@stofaPOSE.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har selv Remote unlock program.
> Hvor finder jeg det andet program henne?

Kik på min side.. www.helloo.dk under Gratis Download. Der finder du
programmer til unlock..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 07-12-03 22:40

Jeg tror du var lidt hurtig Dan....

Han HAR et program til at lave unlock-koder....

... Der findes ingen gratis programmer til at unlocke med.

Jeg har en løsning til salg under dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock

Jeg har brugt den til at unlocke 3 3510i'er (hvor jeg sparede 300kr, som jeg
ellers skulle gi' hos en unlocker)

Ny-prisen er 799 uden kabler - men jeg har nogle kabler jeg kan sende med,
på en noget levere pris en ny-prisen

Unlocker alle nye som gamle DCT4 Nokia.
Kan repere "Contact Service" (Hvis simlock området er ødelagt).
Kan resette sikkerheds koden på alle DCT4 telefoner.

Se mere info her http://fluii.dk/short?link=14608

Mvh Esben

Fra : helloo.dk

Dato : 08-12-03 00:40

"Esben Sunddal Hansen" <esbenNOSPAM@fluii.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror du var lidt hurtig Dan....

Det tror jeg nu ikke at jeg var... Manden skrev at han havde en 3510. Der
var ikke noget i med. og derfor kan man godt (hvis den ikke er alt for ny)
bruge det JIC program som ligger under download siden. Men ellers er det
rigtigt hvad du skriver. Men den har jeg skam budt på...
Hilsen Dan

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 08-12-03 14:28

Okay.. måske var jeg også lidt hurtig.... sidst jeg tjekke din side, var det
kun code-generatoren man kunne downloade....

Men DonE, hvis du er heldig, så virker JIC-programmet hvis din 3510 ikke er
alt for ny....

Der er iøvrigt én der har bud over dig Dan...

Fra : DonE

Dato : 10-12-03 22:23

Esben Sunddal Hansen fandt sit tastatur og skrev:
> [...]
> var det kun code-generatoren man kunne downloade....
>
> Men DonE, hvis du er heldig, så virker JIC-programmet hvis din 3510
øvser..der var jeg ikke heldig!
Pokkers osse!

--

/DonE