Hjemmeside
Fra : Larsen

Dato : 07-12-03 11:34

Hej

Jeg har lavet mig en lille hjemmeside og kan godt bruge lidt kommentar til
denne,
så er der nogen der har lyst til at kigge forbi er adr. www.bailando.dk. Ris
og Ros er meget velkommen.

På forhånd tak

Larsen

Fra : Anet

Dato : 08-12-03 00:03

"Larsen" <bailando@bailando.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har lavet mig en lille hjemmeside og kan godt bruge lidt kommentar til
> [...]

(klip)

Hejsa

Jeg syntes, at det er en meget fin hjemmeside du har lavet. Den bliver kun
bedre og bedre jo mere du får fyldt på den efterhånden. Den er flot og
overskuelig stillet op. Men (det står også flere steder på hjemmesiden) så
mangler der billeder. Og helst lidt større billeder hvor man rigtig kan se
hest og rytter. Fint med stævnelister også.

Lig et nyt indslag her i gruppen når du har arbejdet lidt mere på den. Det
er meget sjovt at se andres hjemmesider og udviklingen på siden efterhånden.

--
~ Hilsen
Annette ~