Ondt ved halebenet!
Fra : Karina

Dato : 07-12-03 10:19

Hej alle sammen

Da jeg vågnede her til morgen opdagede havde jeg ret ondt ved
halebenet, nærmere betegnet lige i starten af ballerne.

Jeg har inden for de sidste 3-4 uger oplevet at være lidt øm der en
gang i mellem, men ikke noget der varede længe og slet ikke i samme
styrke som nu.

Jeg er ved at skrive Speciale, så jeg sidder derfor ned en hel del,
men ikke mere en maks 1 time af gangen. I øjeblikket dyrker jeg ikke
noget sport, så får heller ikke rørt mig ret meget i det daglige. Jeg
har ikke været faldet eller har løftet noget tungt.

Er der nogen der ved hvad det kan være?

M.v.h. Karina

Fra : Anders Hagstrøm

Dato : 07-12-03 14:40

"Karina" <karina@Xjaydee.dk> wrote

> Er der nogen der ved hvad det kan være?

Er der en bule der hvor det gør ondt?

/Anders

Fra : Karina

Dato : 07-12-03 20:54

Nej..

M.v.h. Karina

Fra : Karina

Dato : 08-12-03 17:19

On Sun, 07 Dec 2003 20:54:01 +0100, Karina <karina@Xjaydee.dk> wrote:

>Nej..
>

>M.v.h. Karina

Hej igen.

Jeg har været ved lægen i dag og hun mente at jeg blot havde siddet
forkert. Så i morgen må jeg hellere sidde rigtigt!

M.v.h. Karina