HJÆÆÆLP!
Fra : Louise Viborg

Dato : 07-12-03 09:57

Hej med jer!
Her i huset er vores lille killing ved at forvandle sig til en Norsk
Sphinx Vores hund er så forelsket i hende og vasker hende
konstant, hvilket har resulteret i at hun mister pelsen. Hun er blevet
ret bar i nakken Hvad kan vi gøre? Hun er til salg, så vi håber at
vi emget snart finder et hjem til hende, uden hunde med så stor en
kærlighed til hende

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Birgitte

Dato : 07-12-03 10:29

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ret bar i nakken Hvad kan vi gøre? Hun er til salg, så vi håber at
> vi emget snart finder et hjem til hende, uden hunde med så stor en

Hej Louise
Jamen søde dog,- vær du glad for at hunden elsker katte
Jeg har desværre ikke nogen løsning på dit problem, det ser blot ud til at
Babe og hunden er blevet sould mate.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-12-03 10:40

Hej Birgitte!
Det er jeg skam også Men han vasker hende så emget så hendes hud
nærmest væsker af det, og det tror jeg gør rimelig ondt i længden

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 11:20

> Hej Birgitte!
> Det er jeg skam også Men han vasker hende så emget så hendes hud
> nærmest væsker af det, og det tror jeg gør rimelig ondt i længden

Kan du ikke prøve med lidt sæbevand /klorhexidin, på killingen, så det ikke
bliver værre.
Ellers ser jeg ikke anden løsning end, at du er nød til, at stoppe Baluka,
på en pæn måde, når han vasker katten.
Den er jo lidt svær, når han bare gør det, i en god mening, men prøv og
distraher ham, med noget andet, hvis han kommer for godt i gang.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-12-03 11:33

On Sun, 7 Dec 2003 11:19:31 +0100, "Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk>
wrote:

>Kan du ikke prøve med lidt sæbevand /klorhexidin, på killingen, så det ikke
>bliver værre.

L: Jo det kan jeg sagtens!

> [...]
>Den er jo lidt svær, når han bare gør det, i en god mening, men prøv og
>distraher ham, med noget andet, hvis han kommer for godt i gang.

L: Det gør vi også nu, men vi er her jo ikke en stor del af dagen når
vi er i skole og om natten kan vi jo heller ikke holde øje. Så må vi
måske tage hende med ind i soveværelset om natten. Det kan da kun
hjælpe på det.
Lige nu går hun i katteværelset sammen med sin mor som er i løbetid.
Så nu får hun da en lille uges pause fra ham "den slemme" :_)

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-12-03 17:30

Jeg har givet hende en sok på, om halsen (selvfølgleig ikke stramt) og
lavet to huller til forbenene, så hun ikke kradser hul i huden når hun
klør sig o.l. Lyder det som en god ide?
Jeg venter lige og ser om hun kan vænne sig til at have den på. Hun
går meget sjovt med den på, men det er også det eneste
Hun skal til dyrlægen og vaccineres på onsdag, så kan han jo samtidig
kigge på det.