En Mariehøne
Fra : Kate

Dato : 07-12-03 01:40

Pludseligt flaksede der en mariehøne rundt om hovedet på mig mens jeg
sad og spillede lidt computer og drak en kop kaffe.
Jeg ved faktisk ikke hvorfra Mowgli kom, men det gik stærkt
Dog fandt han ud af at mariehøns ikke smager godt, han forsøgte flere
gange at spise den, men spyttede den hvergang ud igen. Heldigvis stod
kameraet lige ved siden af fordi jeg havde tømt det for familiebilleder
forleden aften.
Se hvorfor jeg normalt ikke vil ha' han på mit skrivebord i mit album

Lante gik rundt lige udenfor kaninafspærringen og brokkede sig over at
Mowgli fik al opmærksomheden, han glemte vidst at han lige havde ligget
og gasset sig på min arm få min. før og kun var gået fordi jeg tillod
mig at være dyreplager og nyse. Men nu er Lante kommet med i
aliensklubben

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Pia J

Dato : 07-12-03 08:43

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message news:3fd276d2$0$174

> Se hvorfor jeg normalt ikke vil ha' han på mit skrivebord i mit album

-Jamen det er da der man SKAL ligge? Hvor ellers?

hilsen Hannibal

- Man skal da ligge FORAN tastaturet, din klaptorsk

Hilsen Felix