Så tog jeg mig endelig sammen...
Fra : Pia Nave

Dato : 07-12-03 00:02

.......og fik lavet min på profil på hjemmesiden færdig (det har
sådan rundt regnet også taget mig godt 2 år at nå så vidt)!
Mangler dog lige at få lavet billedtekster
Jeg fik eeendelig lånt mig et kamera, så resultatet er måske blevet
liiidt ensformigt, for det var bare med at knipse nogle billeder af i en
fart
Håber på snart at få scannet mine mange alm. billeder ind, så jeg kan få
lagt dem op også!(hvem ved....måske kan de ses om ca. 2 år

--
Mvh. Pia

Fra : Birgitte

Dato : 07-12-03 10:36

"Pia Nave" <pia_mig@nave.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Håber på snart at få scannet mine mange alm. billeder ind, så jeg kan få
> lagt dem op også!(hvem ved....måske kan de ses om ca. 2 år

Hej Pia
Ihh hvor ser Amigo da skøn ud
Han har jo dumbo øre
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Anja

Dato : 07-12-03 12:40

[...]

Hvor er det dog sjovt. Jeg har Amigos bror Harley (han hed dog Alf, da jeg
købte ham *G*)

De ligner virkelig hinanden meget.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=627&folder=708&limit_start=0&limit_user=15

Hilsen Anja.

Fra : Pia Nave

Dato : 07-12-03 12:54

Anja wrote:
> [...]
>

> Hej Pia.
>
> Hvor er det dog sjovt. Jeg har Amigos bror Harley (han hed dog Alf, da jeg

Hej Anja

Det var da pudsigt Og hvor _er_ han dog skjøøn!!
Ja, de ligner hinanden utroligt meget.
Amigo er virkelig en værre én - han er _alle_ steder.....og helst på een
gang
Havde helt glemt hvordan det er at have killing. Men jeg tror nu også at
der er mere krudt i Amigo end i nogle af mine andre, da de var killinger
Men Gud hvor er det dog alligevel skønt med sådan en bette 'møgunge'

--
Mvh. Pia