Thailand GSM virker i DK?
Fra : cj

Dato : 06-12-03 23:11

Kan en "Thai" GSM telefon virke i DK .
DVS tager man en telefon med fra Thailand som ikke er SIM låst , vil den
så virke med et dansk taletids kort i DK?

Hilsen
cj

Fra : Morten Christensen

Dato : 06-12-03 21:33

Sidst vi var i Thailand, havde min lillebror en 8310 med hjem, der var ingen
problemer...

--
Hilsen Morten Christensen

Fjern [REMOVE] i mail-adressen ved direkte svar.

Fra : cj

Dato : 08-12-03 01:11

Morten Christensen wrote:
> [...]
>
> --
> Hilsen Morten Christensen
>
> Fjern [REMOVE] i mail-adressen ved direkte svar.

Tak for Info
Hm! så må min 3310 have fået for meget stråling på flyveturen hjem , for
den virker ikke , den vil kun modtage sms , ikke send eller ring in
eller ud.
cj

Fra : helloo.dk

Dato : 08-12-03 01:22

> [...]
> Hm! så må min 3310 have fået for meget stråling på flyveturen hjem , for
> den virker ikke , den vil kun modtage sms , ikke send eller ring in

Det lyder i mine øre ikke ret godt.. Du har måske været så uheldig at du har
købt en "stjålet" telefon i Thailand. (der understytter operatør ikke at
spærer dem af på masterne som de gør her hjemme) Den kommer muligvis fra et
af de andre lande (evt. Danmark) som lukker ned for dit Imei nummer.
Det kan man da sige er uheldigt.
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : cj

Dato : 09-12-03 15:57

helloo.dk wrote:
> [...]
> spærer dem af på masterne som de gør her hjemme) Den kommer muligvis fra et
> af de andre lande (evt. Danmark) som lukker ned for dit Imei nummer.

De var dog som sørens ;( Det var eller i det store MBK center i bangkok
, hvor der er rimelig kontrol med hved der gør hvad . Nå! man det må jeg
jo så tage op , næste gang jeg er i byen.
hilsen
cj

Fra : Quadro

Dato : 15-12-03 23:11

"cj" <lamda@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> , hvor der er rimelig kontrol med hved der gør hvad . Nå! man det må jeg
> jo så tage op , næste gang jeg er i byen.

He he...er det ikke 4. eller 5. etage i det ellers så flotte shopingcenter
der bare er ét stort marked af kopi-tøj, pirat-software og lign.? Mener at
kunne huske hvor forbavset jeg var over det, da det netop ligner et helt
legitimt center som f.eks. Fisketorvet i KBH. (bare "lidt" større

Fra : Morten Christensen

Dato : 21-12-03 08:31

> [...]
> kunne huske hvor forbavset jeg var over det, da det netop ligner et helt
> legitimt center som f.eks. Fisketorvet i KBH. (bare "lidt" større

Jo, det er lidt overraskende at de stort set kan gøre hvad der passer dem,
også på så offentlige steder.

Angående den mobil som ikke virker i DK, så kan det være det er en
uoriginal. Da vi var der, havde vi en chauffør som hjalp os med at finde
rundt. Da vi skulle købe telefonen gik han med ind (det var en Nokia butik,
stod der). Da vi så fik telefonen frem i æske og det hele, så sagde han at
det ikke var en ægte Nokia, og at vi skulle købe den et andet sted. Så det
er da også en mulighed at du har fået noget uoriginalt med dig hjem... For
jeg kunne sgu ikke se forskel!