Grafikkort - Sahire Radeon 9800 PRO
Fra : Fortz@

Dato : 06-12-03 21:17

Hej.

Nu tales der meget om gode og dårlige drivere versioner til disse kort - jeg
selv har version 3.8, og når jeg er godt inde i et spil, så lukker spillet
ned............TOTAL nedtur

Nogen der kan hjælpe ??

Resten af min konfig. er :

Chaintech 9pjl Apogee
Intel P4 3,0 800 Mhz.
2 x 512 Mb. DDR400 PC3200
Sony DVD/CD-ROM drev
LiteOn CDR/W 52x32x52x
2 x 120 Mb. Maxtor HDD.
Og så lige det saphire Radeon 9800 PRO med 128 Mb.

HJÆÆÆÆÆLP

Fra : LC

Dato : 06-12-03 21:44

Det er vel din PSU der er ved at blive "træt"

Fra : Leony

Dato : 07-12-03 10:18

In news:bqtdfb$1hbl$1@news.cybercity.dk,
Fortz@ <hm@jubii.dk> typed:

> Nu tales der meget om gode og dårlige drivere versioner til disse
> kort -

Det ved de sikkert alt om i news:dk.edb.hardware.grafikkort

> jeg selv har version 3.8, og når jeg er godt inde i et spil,
> så lukker spillet ned............TOTAL nedtur

Måske bliver dit grafikkort for varmt.
Prøv om det hjælper at tage en kabinetside af. Hvis det gør så må du
skaffe et par kabinetblæsere.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Fortz@

Dato : 07-12-03 13:05

Der er installeret en 120 mm. kabinet køler, så det er nok ikke lige
det.....syntes ikke der er varmt på og omkring GPU'ene ???

Fra : Leony

Dato : 07-12-03 16:54

In news:bqv52f$85p$1@news.cybercity.dk,
Fortz@ <hm@jubii.dk> typed:

> Der er installeret en 120 mm. kabinet køler, så det er nok ikke lige
> det.

Det kunne jeg jo ikke vide, da du ikke skrev noget om det.
Selvom du har monteret en kabinetblæser kan du sagtens have problemer
med varme.

> syntes ikke der er varmt på og omkring GPU'ene ???

En ting er om du synes der er varmt, noget helt andet er om GPU'en synes
der er varmt.

Prøv at poste spørgsmålet i grafikkortgruppen.
Der er sikkert op til flere som har gode ideer/prøvet problemet på egen
comp.