MS Windows
briani 27239
Luk denne dialogboks når overførslen er fu~
Fra : Heidi

Dato : 06-12-03 19:50

Jeg bruger XP home, og har i en periode brugt ovenstående
funktion, når jeg henter filer på nettet. Hvis jeg først havde afkrydset
feltet én gang, så lukkede den automatisk dialogboksen hver gang.
Men nu er den af en eller anden grund holdt op. Jeg kan godt
vælge at den skal lukke boksen for den aktuelle fil, men den
har glemt det næste gang jeg henter noget.
Jeg har ikke installeret nyt eller lavet andre ting om, såvidt jeg ved -
nogen der har en ide om hvad der er galt?
(Måske en lille ting, men hvis man henter mange filer er det irriterende
selv at skulle lukke boksen ned for hver fil).

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Heidi

Dato : 07-12-03 10:23

Heidi wrote:
> [...]
> (Måske en lille ting, men hvis man henter mange filer er det
> irriterende selv at skulle lukke boksen ned for hver fil).

Nu er der heller ingen der har svaret, men problemet har tilsyneladende
løst sig selv, så never mind