ECS L7VTA - kan ikke få USB Controlleren t~
Fra : MD

Dato : 06-12-03 18:13

Hej NG.

Sidder og roder med en ny puter. Der er et ECS L7VTA MoBo i, men efter jeg
har installeret Win XP og bagefter læst cd-rommen til bundkortet ind, er der
stadig et udråbstegn ud for USB-Controlleren?!

Jeg har prøvet at tjekke ECS Hjemmeside, og jeg har prøvet at installerer
driveren manualt, men det virker sgutte... Hvad gør jeg?

Mvh MD

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-12-03 21:47

"MD" <dalmose"fjerndette"@idraet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har prøvet at tjekke ECS Hjemmeside, og jeg har prøvet at installerer
> driveren manualt, men det virker sgutte... Hvad gør jeg?

Hvis det er som på andre ECS kort, skal du installere servicepack 1 til win
xp. Derefter går du ind og højreklikker på det gule tegn ud for
usb-controlleren og vælger opdater driver. Lad windows selv lede og den vil
finde og installere.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-12-03 00:24

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> xp. Derefter går du ind og højreklikker på det gule tegn ud for
> usb-controlleren og vælger opdater driver. Lad windows selv lede og den

UPS - jeg huskede forkert. Jeg sidder netop nu og er ved at sætte flere
pc.er op, og det var rettelig på et ASrock kort, at jeg blev mødt af
beskeden om at installere sp1 for at få usb til at virke.
På et ecsk7s5a pro følger driverne med mb disken og installeres automatisk
sammen med alle andre mb drivere.

Kurt