Pc Skjerm å Rep
Fra : Beemer

Dato : 06-12-03 17:11

Fikk beskjed om at min lokale tv reperatør, ikke kunne reparere min Compaq
P110 21".
han viste hva som var feil men kunne ikke reparere grunnet at han manglet et
skjema over di duppedittene som sitter inni.Har prøvd å søkt etter skjema så
jeg kan få laste ned men finner ikke noe.Er d noen som kan si meg hvor jeg
kan finne sånne skjema

Fra : Peter

Dato : 06-12-03 17:24

"Beemer" <beemer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> jeg kan få laste ned men finner ikke noe.Er d noen som kan si meg hvor jeg

Hvis der ikke længere er garanti på din skærm, kan en reparation ikke svare
sig, da det sandsynligvis vil blive dyrere end en ny skærm.
At finde et skematisk diagram på en skærm er næsten umuligt, da det normalt
kun er noget fabrikanten, udleveres til autoriserede service værksteder.

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-03 17:48

Hvad er fejlen?

/ole bak
*Indsæt selv @ ved svar på e-mail*

Fra : Beemer

Dato : 06-12-03 18:45

"Ole (8900)" <ole.l.bak#mail.dk> skrev i melding
> Hvad er fejlen?

Den slår seg av etter en stund

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-03 22:38

On Sat, 06 Dec 2003 17:44:43 GMT, "Beemer" <beemer@hotmail.com> wrote:

>"Ole (8900)" <ole.l.bak#mail.dk> skrev i melding
>>
>Den slår seg av etter en stund

Bagpå skærmen står sikkert et eller anden sony nummer (da det i bund
og grund er en sony skærm). Prøv at se om du ikke kan finde et diagram
til den. Prøv evt. goggle groups.
Har nemlig selv samme (dejlige) skærm, og var heldig at finde et
diagram jeg kunne bruge, da den gik itu... Har dersværre smid både
diagram og link væk.