MS Windows
briani 27239
Beskyttelses fejl
Fra : Anders pedersen

Dato : 06-12-03 14:23

Jeg har lige instaleret windows 98se men når jeg skal instalere lydkortet
er der irq problemer. Men jeg hurtig fik løst og computeren skal jo selv
følgelig gen startes.
Når jeg skal til at staste windows kommer følgene fejlmeddelse:

Der er udført en fejl i windows beskyttelses system du skal genstaste
computeren.
Det kan jeg gøre 10 gange og den er der stadig.

Der er nu 2 gang jeg har instaleret windows.
Jeg ville ikke formatere mere men i stedet bare slette alle filerne.
Skal til at igang med at finde en masse tabte data .
har fundet noget af det.

Mit spørgsmål hvordan får jeg den fejlmeddelse fjernet.
kan fint starste i fejlsikret tilstand.

Jeg skal have hurtig svar
Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Peter

Dato : 06-12-03 15:41

"Anders pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skal til at igang med at finde en masse tabte data .
> har fundet noget af det.
>
> Mit spørgsmål hvordan får jeg den fejlmeddelse fjernet.

Brug trinvis godkendelse, hvor du skal godkende de enkelte driver. Fravælg
en af gangen, indtil den starter op.
Hvis du KUN har fået installeret Win 98se. er det smarteste, sikreste og
hurtigste nok, at formatere og derefter geninstallere igen. Tror den anden
måde bliver noget rod, som du aldrig får stabil.

Peter

Fra : Dieter Lauff

Dato : 07-12-03 17:37

Prøv at starte op i fejlsikret tilstand, gå ind i systemet og fjern
lydkortet.
Kan maskinen efterfølgende starte op almindeligt?

Fra : Anders pedersen

Dato : 07-12-03 18:58

On Sun, 7 Dec 2003 17:37:06 +0100, Dieter Lauff wrote:

> Prøv at starte op i fejlsikret tilstand, gå ind i systemet og fjern
> lydkortet.
> Kan maskinen efterfølgende starte op almindeligt?
Jeg har formateret maskinen i går.
Det hele der skaber baladen er irq
Har nu reserveret irq 5 og 11 til lydkortet og nu kører det.

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.