Unlock nokia 3200
Fra : Morten

Dato : 06-12-03 13:37

Hej.

Er der nogle der har prøvet at unlocke en nokia 3200..? Har selv prøvet med
en griffin box og et kabel til 7210/6600 som så ud til at passe. Men den vil
helt..

Nogle der ved hvordan denne telefon kan unlockes og om der evn skal et andet
kabel til.?

Mvh
Morten Terp
DKunlock.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 06-12-03 19:02

"Morten" <morten@funstuff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> en griffin box og et kabel til 7210/6600 som så ud til at passe. Men den

Nu er det ikke fordi jeg vil spille klogere end andre, men en 7210 og en
6600 har ikke samme stik., men en 7210 og en 6610 er ens. Og 6100 ser ud til
at være den man skal bruge til 3200

Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Morten

Dato : 08-12-03 11:37

Hovsa lige en taste fejl. Der sku jo stå 6610 og ikke 6600.. Men kablet til
en 6100 er slet ikke det samme som en 3200, Det kabler der passer til 3200
ligner det som 7210/6610 bruger, men kan ikk få det til at virke..

Fra : Lars Nielsen

Dato : 08-12-03 21:24