hent data i db. ?
Fra : Is

Dato : 04-12-03 19:09

Hej
Jeg har skiftet webhotel, og det kan jeg ikke rigtig få til at virke.
Udbyder: Azero
database: access 2000 navn "dch.mdb" placeret uden for mappen www i mappen
db
og jeg arbejder med .asp

Jeg har kopieret noget fra en anvisning på :
http://azero.dk/support/database/access/ og så prøvet at tilrette dem.

en del af siden ser sådan ud
---
<!-- #include file="forbindelse.inc" -->
<%
response.write "du er også kommet tilbage til siden test.asp <br>"

%>
<head>
<title>Contact information</title>
</head>

<%
Dim objConn
Dim objRec

Set objConn = Server.CreateObject ("ADODB.Connection")
response.write "du er også kommet tilbage til linje 24 <br>"

Set objRec = Server.CreateObject ("ADODB.Recordset")

objConn.Open "master" , strConnect, 2, 2
response.write objConn & "&nbsp; =&nbsp;indhold af objConn linje 30 <br>"

objRec.Open "master", objConn, 2, 2

response.write objConn & "<br> du er også kommet tilbage til siden test.asp
linje 33 <br>"
response. end
---
Link : http://www.dch-haslev.dk/privat/test.asp

det er linjen: objRec.Open "master", objConn, 2, 2
der gir fejlen :
master = indhold af objConn linje 30

ADODB.Recordset fejl '800a0e7d'

Handlingen kan ikke udføres på et objekt, der henviser til en lukket eller
ugyldig forbindelse.

/azero/www/privat/test.asp, line 31

Hvad skal jeg gøre for at komme videre ? er det mere jeg skal oplyse om for
at lette hjælpen ??

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Mette

Dato : 05-12-03 05:57

Hej

tror du ikke fejlen ligger her: 'd:\home\ftpdch-haslev.dk\db\dch.mdb' skal
det ikke stå 'd:\home\dch-haslev.dk\db\dch.mdb' jeg tror ikke du skal have
"ftp" med i brugernavn

/azero/www/privat/test.asp, line 31

Fra : Is

Dato : 05-12-03 19:15

"Mette" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
skal
> det ikke stå 'd:\home\dch-haslev.dk\db\dch.mdb' jeg tror ikke du skal

det er muligt, men jeg har prøvet at fjerne det - og det gjorde ingen
forskel

--
Venlig hilsen
Erik Isager