webhotel kr. 540 pr. år.
Fra : news

Dato : 17-04-01 22:21

Forårs tilbud gældende resten af maj måned...

Få dit domæne fra kr. 100,- ved samtidig oprettelse af web hotel.
webbee.dk giver dig en af landets bedste priser, og vi lader det ikke gå ud
over kvaliteten.
Eks. 20Mb plads 5 pop mail adresser kr. 540,00 pr. år incl. moms. se mere
teknisk på vores side.
webbee.dk tilbyder hurtig, sikker serverforbindelse, samt support pr.
e-mail.
Få en e-mail adresse efter dit eget ønske, ved at bestille domænenavn og
webhotel hos webbee.dk. Klik på http://www.webbee.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-04-01 23:13

Tue, 17 Apr 2001 23:21:27 +0200, skrev "news" <lars@webbee.dk>:

>Forårs tilbud gældende resten af maj måned...

Nej tak!

Ikke hos en, som ikke kan finde ud af at poste i de rigtige
nyhedsgrupper.

Køb og salgstilbud er ikke velset her i gruppen, der henvises til
news:dk.marked.kommerciel.edb, når man er er erhvervsdrivende.

Du kan evt. lave et opslag i news:dk.opslag.internet for din
hjemmeside, der må blot ikke være direkte tilbud eller priser i
opslaget.

Du kan læse om de forskellige grupper på usenetlinket i min signatur.
Evt. svar herpå bliver bragt i news:dk.admin.netikette, hvortil der er
sat fut, som bedes respekteret, da debat om dette hører hjemme i
netikettegruppen.

Fut = follow up to eller på dansk, Opfølgning til

CC til lars@webbee.dk

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Gregers Petersen

Dato : 18-04-01 15:11

"news" <lars@webbee.dk> skrev i en meddelelse
> Forårs tilbud gældende resten af maj måned...

Skynd jer allesammen, se nedenfor hvorfor.

> webbee.dk tilbyder hurtig, sikker serverforbindelse, samt support pr.
> e-mail.

Ja på siden lover de endda 24/7 oppetid, Wauw

Her er endelig hotellet, der kan levere et hotel der _altid_ er oppe.
Og så kan de ovenikøbet finde ud af at poste deres reklamer,
de helt rigtige steder.

--
MvH

Gregers Petersen