MS Windows
briani 27239
Publisher og export til PDF
Fra : Bo Dudek

Dato : 05-12-03 22:53

Hejsa

Jeg har lavet et klubblad i Publisher og har brug for at kunne
exportere til en PDF. Jeg har installeret Win2PDF, og kan også sagtens
kreere PDF'en ad den vej. Mit problem er, at jeg bruger en lidt
specielt font til klubbladet, og denne kommer ikke med over i PDF'en,
hvorfor designet i bladet bliver noget smadret.

Idéer eller alternativer?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : arc@na

Dato : 06-12-03 14:58

Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> wrote in

> Jeg har lavet et klubblad i Publisher og har brug for at kunne
> exportere til en PDF. Jeg har installeret Win2PDF, og kan også sagtens
> Idéer eller alternativer?

Køb Adobe Acrobat - den koster kun ca. en tusse, og det er en god
investering for klubbladet!

arc@na

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 06-12-03 17:02

> [...]
> specielt font til klubbladet, og denne kommer ikke med over i PDF'en,
> hvorfor designet i bladet bliver noget smadret.

Jeg har fundet, men ikke selv prøvet
CutePDF
FreeWare
http://www.acrosoftware.com/Products/CutePDF/Printer.asp
mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Bo Dudek

Dato : 06-12-03 19:27

[...]

>CutePDF
>FreeWare
>http://www.acrosoftware.com/Products/CutePDF/Printer.asp

downloadet->installeret->afprøvet = virker perfekt! tak

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 06-12-03 19:42

Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> skrev:
5 Dec 2003 22:52:36 +0100 i dk.edb.system.ms-windows

>Jeg har lavet et klubblad i Publisher og har brug for at kunne
>exportere til en PDF. .........
>Idéer eller alternativer?

Køb et ordentlig program, f.eks. Adobe PDF writer

men du kan da også kigge på
http://kenchiro.tripod.com/howtoPDF.html

Erik Helmer Nielsen