c: d: byttet plads
Fra : Per

Dato : 05-12-03 21:23

Hej Jeg er igang med at genistaller min computer. Det er en 80 gb hd som er
delt i 4, 2 til windows 2 til linux. Linux er ikke lagt ind inu. Men når jeg
skal installer windows XP igen og det skal være på det drev der hedder WinXP
som skulle være C:\ men som har bytte plads med D:\. Så når jeg er frædig
med installer skriver den at der er en disk fejl tryk en tast for at
genstarte. Såden som jeg ser på det er det D:\ den vil have Windows på, men
det skal den ikke fordi der ligger mine backups. Hvad kan jeg gøre så den
kommer tilbage til normal igen. så D:\ hedder C:\ og C:\ hedder D:\

Kim