spellchecker på dansk til openoffice
Fra : Juergen Koenig

Dato : 05-12-03 21:09

Hej

Som i ser er jeg tysker og har brug for de danske stavecontrol til
Openoffice 1.1. Nu er lige nu hjemmesiden openoffice.org ned til 12.
Dezember.
Ved en af jer, hvor jeg kan finde filen, som man bruge til controlen og
vejledning, hvordan man gør det, på en spejl (mirrorsite) af openoffice?

Tak for hjælp

Juergen

Fra : Ole Guldberg Jensen

Dato : 05-12-03 21:17

http://da.speling.org/

--
DarwinPorts committer, www.opendarwin.org/~olegb

Fra : Juergen Koenig

Dato : 05-12-03 22:51

Hej Ole

Am Fri, 05 Dec 2003 21:16:33 +0100 schrieb Ole Guldberg Jensen:

Tak for henvisning til hjemmesiden.
> http://da.speling.org/
Jeg lærte, at jeg havde alt allerede på min maskine, da jeg bruger en
SuSE-Linux. Det havde jeg ikke vist. Men nu har jeg alt installeret og det
fungerer godt. Der skulle være ingen stavnings fejl mere i teksten for
det mindste.

God weekend.

Juergen