God smag...;-)
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 05-12-03 09:18

Hejsa!

Jeg kan huske, at der på et tidspunkt var en tråd, der handlede om alle de
mærkelige ting, som jeres katte kunne lide. Jeg syntes dog ikke, at jeg
kunne bidrage med noget, da mine katte er ret så kræsne.....altså lige
indtil i går aftes! Lige pludselig havde jeg to katte næsten helt inde i
munden! Og hvad var så lige årsagen til det? .......en Mentos med
jordbærsmag . De gik fuldstændig i selvsving begge to, så jeg bed et
lille stykke af, som de fik lov til at slikke på. Det skal lige siges, at de
andre varianter ikke var interessante - kun dem med jordbærsmag .

Så nu kan jeg også være med i klubben .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Battlefield´s

Dato : 05-12-03 12:38

"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> andre varianter ikke var interessante - kun dem med jordbærsmag .

Hej
ja, her er det også kun yoghurt med jordbær, der duer.
Der må være noget ved den søde jordbærsmag, en af mine spiser gerne
jordbærsyltetøj direkte fra en ske.
Hilsen Vibeke

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-03 13:33

> Hejsa!

Hej

Herhjemme er det karamelsnører(!) som Mis går helt agurk over. Og
jordbærsyltetøj. Og sukker direkte fra sukkerskålen. Røde vingummier er også
et hit.

Og så har han for vane lige at smage på ALT man selv spiser.

Mindre småbims missekatter. *g*

Tina

Fra : Kate

Dato : 05-12-03 15:26

"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> wrote in

> Så nu kan jeg også være med i klubben .

Hahahaha, ja, det er jo altid rart LOL

Jeg synes ikke mine spiser specielt meget mærkeligt, dog har Mowgli en
idé om at alt jeg putter i munden er kattemad, lige indtil han får det
så er det ikke godt alligevel. Når jeg så tager en bid mere af samme
ting, så er han der igen, med samme resultat, Skøre kræ

Jo, forresten. Donse kan li' mærkelige ting, såsom sodavand, gerne
danskvand med citrussmag

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 05-12-03 17:50

Helle Frederiksen skrev i en meddelelse...
> [...]
de
> andre varianter ikke var interessante - kun dem med jordbærsmag .

Hej Helle

Man skulle tro at der har været noget i luften i går. Min kræsenpind Devi
der ikke kan lide noget som helst af det de to andre katte kan lide (råt
kød, rejer, godbidder puha badr - det eneste der går an er tun i vand)
overraskede mig også voldsomt i går aftes. Hun klatrede lige pludselig op på
mig da jeg sad foran fjernsynet og begyndte at vræle og gøre sig til for at
få en........rosin? Og sørme om hun ikke også spiste den med stor nydelse
(og smasken), hvorefter hun gentog seancen for at få fem mere - en ad
gangen. Og hun har lige gjort det igen for en time siden, så det var altså
ikke en engangsforestilling.
Mærkelige kat

Mvh Tina
www.gizzemissen.dk

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 05-12-03 18:38

> [...]

> (og smasken), hvorefter hun gentog seancen for at få fem mere - en ad
> gangen. Og hun har lige gjort det igen for en time siden, så det var altså

Hej Tina

Den kender jeg godt med rosinen, men her ser Pjevs sin snit til at stjæle
hele pakken og flænse den for at spise alle de rosiner han kan komme til.
Sådan en myrdet rosinpakke ser ikke særligt hyggeligt ud.

mvh Cindie, Pjevs og Gismo

Fra : Stine Hilskov

Dato : 05-12-03 19:31

Katja er helt vild med franske kartoffelchips.
Min gamle kat Freddie slikkede kun salten af dem, men hun spiser dem med
største fornøjelse.

Også hjemmelavede vannilliekranse er et hit, men kun de hjemmelavede, mon
det er fordi der er mandler i?

Men en kat der drikker danskvand med citrus *LOL*
Når jeg så meget som tænker på en appelsin, er Katja forsvundet hen i den
anden ende af lejligheden!

Hilsen Stine

Fra : Ann K

Dato : 06-12-03 13:19

Hi, hi - opdagede igår at Aske er lidt underlig!
Hanææælsker stegt/kogt kylling, når altså vi sidder ved bordet og spiser
det... dvs at kyllingkødet er varmt/lunt.. i aftes skulle jeg så lave mad -
og havde lidt stegt kyllingebryst som rest i køleskabet... det ville gøre
sig godt i en tomatsovs
Når man laver mad her i hytten, har man også en hel flok mittekatter med i
køkkenet... og to savlende vovser ved køkkendøren Der falder jo som,
regel noget af til de stakkels sultende
Nå, hva' - der var såmænd rigeligt kylling, så jeg kunne da godt dele lidt
ud... en bid til Kludetæppet og en bid til Aske... Kludetæppet _åd_ som hun
aldrig fik mad - mens Aske bestemt _ikke_ skulle have noget af det dersens
væmmelige noget *sss* Til gengæld ville Tjalfe (som ellers aldrig spiser
kylling!!!) gerne have det!!??
Fik puttet resterne i gryden og lavet min mad... gæt, hvem der sad og
tiggede for at få lidt _varmt_ kyllingekød ????

Jo, jo - de er sære, er de

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 06-12-03 00:55

In article <bqpgbt$spp$1@sunsite.dk>, Helle Frederiksen
<hfFJERN@dlgnet.dk> wrote:

> Lige pludselig havde jeg to katte næsten helt inde i
> munden! Og hvad var så lige årsagen til det? .......en Mentos med
> jordbærsmag

Oh ja, mentos... sidst jeg havde sådan en rulle - dog godt nok med
lakrids / pebermyntesmag, gik Donna så meget i selvsving at hun bed mig
i armen af bare kulrethed! Min ellers så blide kat!
Hun har generelt noget med pebermynte. F.eks. stjal hun engang en lille
pose med min venindes hjemmelavede pebermyntebolcher - selv om
plastikposen ikke havde været åbnet. Lugte det kunne hun..
Da hun var lille spiste hun blød lakrids og drak min (kolde) the med
mælk.
Og for et par dage siden åd hun en jødekage inden jeg fik stoppet
hende..
Ditte er kedelig, hun spiser kun kød og kattemad. Ja, og så slikker hun
på den kolde stegepande, hvis man ikke er hurtig nok til at få den
vasket af (Rasp, rasp, rasp... hun bliver altid afsløret på lyden
)

Fra : Battlefield´s

Dato : 06-12-03 11:18

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> )
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Hej
Så må det være Ditte, der ligner mest sin far, han spsite heller ikke sære
ting, men en "glemt" stegepande skulle han da også smage på.
Hilsen Vibeke

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-12-03 16:13

In article <3fd1b084$0$25798$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
Battlefield´s <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

> Så må det være Ditte, der ligner mest sin far, han spsite heller ikke sære
> ting, men en "glemt" stegepande skulle han da også smage på.

Som far så datter...
Mon Donnas mor Witte (som hun ligner mest) så osse er vild med
pebermynte.... ?