exif data på jpeg billeder.!
Fra : kim isaksen

Dato : 05-12-03 12:09

Hejsa.

Nogen der kender nogen classLibs til at hente exif data ud af billeder.?

Problemet er at jeg ikke kan indstallere noget på serveren(b-one.net), og
php er ikke sat op med "--enable-exif." så exif_read_data() virker ikke. Øv
da.

mvh Kim Isaksen / www.understjernerne.dk

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 05-12-03 12:20

kim isaksen wrote:
> [...]
> php er ikke sat op med "--enable-exif." så exif_read_data() virker ikke. Øv

Google er din ven - har ikke testet det men fandt følgende:
http://www.vinayras.com/projects/page.php?pageID=5

mvh
Johan