Afspille clip, i button.
Fra : Lasse R Hansen

Dato : 05-12-03 13:16

Har lavet en knap, hvor der skal afspilles et movieclip når musen køre over.
men kan ikke få den til at udføre det.

Kommando'en ser således ud:
on (rollOver) {
play(this);
}
on (rollOut) {
play(this);
}

Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe...

/Lasse

Fra : Kevin Nørby Andersen

Dato : 06-12-03 01:08

Koden i knappen:

on (rollOver) {
play("NAVN PÅ DIN MOVIECLIP-INSTANCE");
}
on (rollOut) {
play("NAVN PÅ DIN MOVIECLIP-INSTANCE");
}

husk at dit movieclip også skal være indsat i scenen!
husk at dit movieclip skal have et instance-navn og at det er dette navn,
som skal indsættes i play()!

Håber det gav mening, ellers kan jeg lave dig et .fla eksempel?

Med venlig hilsen
Kevin Nørby Andersen
[www.9ia.dk]

Fra : Peo

Dato : 08-12-03 10:53

Du behøver ikke at scripte noget.
Placér det movieclip du ønsker skal afspilles i den tilsvarende frame i
knappen.
"up"
"over"
"down"