Printerkabel med vinklet stik - hvor?
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 05-12-03 10:44

Er der nogen der har kendskab til hvor man kan købe et printerkabel med
vinklet stik?

http://www.gocables.com/Merchant2/graphics/00000001/Products/anglecent36Left.j
pg

Andre ideer til hvordan printeren kan stilles så tæt på væggen som muligt
modtages også med tak! Stikket sidder på den del af printeren der rager længst
bagud og et almindeligt kabel stjæler derfor et par cm..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 05-12-03 12:55

I min skuffe, hvad vil du give ?

2500 Valby

Kan du selv hente så 2 * sne

Fra : Leony

Dato : 05-12-03 14:35

In news:Xns94486DB2D347Ckennethdarlingfromde@32.97.166.131,
Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> typed:

> Andre ideer til hvordan printeren kan stilles så tæt på væggen som
> muligt modtages også med tak!

Hvis du tager den plastickappe af, som beskytter den del hvor
ledningerne er sat i stikket, så burde du kunne vinde 2-3-4 cm.

Jeg ved ikke om det indebærer nogen risiko - stød eller lignende. Jeg
tror det ikke.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : KT

Dato : 06-12-03 01:24

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message
> [...]
> ledningerne er sat i stikket, så burde du kunne vinde 2-3-4 cm.
>
> Jeg ved ikke om det indebærer nogen risiko - stød eller lignende. Jeg

Jeg har brugt ovenstående uden problemer. Kablet bliver lidt skrøbeligt, men
ellers er det ikke noget problem.

Mvh Kim

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 05-12-03 23:04

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> Andre ideer til hvordan printeren kan stilles så tæt på væggen som
> muligt modtages også med tak!

Hug et hul i muren

mvh
Henning