Between.?
Fra : Ghost

Dato : 05-12-03 13:50

Hejsa
Jeg er ganske ny her i NG så bær over med mig!
Jeg forsøger at trækker en del fra DB med Between, men jeg skal trække
mine info via et link, så har prøvet med ID, men når jeg lader id' et
stige får jwg denne fejl:
"Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl error '800a01a8'
Et objekt er obligatorisk: ''

/admin/track.asp, line 87
"
Sætter jeg derimod ID til at være =00 på begge sql'er virker det så
alt bliver skrevet ud... Jeg kunne selvfølelig lave et doc pr kald men
så bliver der mange kan man ikke lave det på en måde så alt stå på et
doc??

....Håber nogen kan se mit problem og hjælpe

Allan Hansen

Min Sti:
<%
sti = server.MapPath("info.mdb")
set conn = Server.CreateObject("adodb.CONNECTION")
conn.Open "provider=microsoft.jet.OLEDB.4.0;data source="&sti

if request.form("ID") = 00 then

SQL = "SELECT * FROM Countlink WHERE tid BETWEEN #00:00:00# AND
#00:59:59# order by tid"
set rs = conn.execute(SQL)
end if
if request.form("ID") = 01 then

SQL1 = "SELECT * FROM Countlink WHERE tid BETWEEN #01:00:00# AND
#01:59:59# order by tid"
set rs1 = conn.execute(SQL1)
end if

%>

Fra : Kim Emax

Dato : 07-12-03 23:46

Ghost wrote:

> "Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl error '800a01a8'
> Et objekt er obligatorisk: ''

Ligner det en database fejl? Prøv i en VB gruppe.

--
Take Care
Kim Emax - master|minds: http://www.masterminds.dk

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 08-12-03 23:12

Ghost skrev:
> Jeg er ganske ny her i NG så bær over med mig!

Bære...

> "Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl error '800a01a8'
> Et objekt er obligatorisk: ''
>
> /admin/track.asp, line 87
> "

Det ville nok være på sin plads at oplyse hvad der rent faktisk står i linie
87 i filen /admin/track.asp, ikkesandt?

> ...Håber nogen kan se mit problem og hjælpe

Der er nok bedre chancer i gruppen dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp,
som netop er til diskussion om udvikling af server-side afviklede
ASP-scripts.

Kan ikke umiddelbart se at det har noget specielt med between eller
databaser at gøre. Det ligner at du mangler at instantiere et objekt.

-------
Tomas