Vedr Bertels ønske om ikke-anonymitet
Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-03 03:28

"Just Me" <me5@privacy.net> wrote in message
news:yTKzb.87521$x76.72367@fe02.private.usenetserver.com...

> Politiet kan umuligt bevise at Bo Warming har skrevet det pågældende
indlæg.

Man hjælper gerne politi når de er på jagt efter mordere, tyve og bedragere,
men når de er ude i Stasi-ærinde (som de klart ikke var stolte af) så er man
ikke nøgen og afslører identitet.
De har givet mig 3 §266b-bøder som jeg aldrig betaler - jeg gider ikke ruske
tremmer som Thorsen.
Så antiracisternes påfund må henvises til at være fra en hacker, der udgiver
sig for at være mig.
Nøgenhed hører venskabet til.

ÅBENHED ER NOGET MAN TØR OVERFOR VENNER - ikke overfor politi i dårligt
ærinde

"At tie sandhed, er at begrave guld.Danske Ordsprog

" Jeg kan berolige alle mænd: der er intet nyt under kjolen. Otto
Ludwig

Jeg kan ikke tænke med tøj på. Florence Allen

Hans bukser var så stramme, at man kunne se hvilken religion han
tilhørte. Ukendt

Kvinders påklædning er helt enkelt variationer over den evige kamp mellem
det indrømmede ønske at klæde sig på, og det hemmelige at klæde sig af. Lin
Yutang

Kvindens nøgenhed er klogere end filsofiens lære. Max Ernst.

"Vi burde tænke, som om enhver kunne se ind i vor inderste bevidsthed.
Seneca

" Vi handler ud fra den åbne tillidfsuldhed, som kun frie mænd råder over.
Thukydid

Der er dog Intet, hvorover der hviler så megen Forførelse og saa megen
Forbandelse, som over en Hemmelighed." Kierkegaard

"Hvorfor?" sagde Zarathustra. Du spørger hvorfor? Jeg hører ikke til dem,
som man må om deres "Hvorfor"

All god kunst er en indiskretion. Tennessee Williams

Alt som er dybt elsker at maskere sig.
Nietzsche

MON IKKE MIN OMFANGSRIGE MEDIESTØJ KAN KAMOUFLERE FOR POLITIETS
HACKER-EKSPERT?

"At tale meget om sig selv, kan også være et middel til at skjule sig.
Nietzsche

Everyone has a dark side which he never shows to anybody. . Mark Twain

He is truly virtuous man, who wishes always to be open to the observation of
honest men. La Rochefoucauld

If you don't say anything, you won't be called on to repeat it.
Calvin Coolidge

Is insincerity such a terrible thing? I think not. It is merely a method by
which we can multiply our personalities.Oscar Wilde

It is only shallow people who do not judge by appearances. The true mystery
of the world is the visible, not the invisible. Oscar Wilde

Alt dybt elsker masken. Det er kun som et æstetisk fænomen, at verden er
evigt retfærdiggjort. Nietzsche

De få der har forståelse og sjælden indsigt, som ikke skjuler deres hjertes
hemmeligheder for pøblen - disse stakkes tåber, som viser deres følelser,
dem har mænd altid brændt og korsfæstet. Goethe

Lad ikke det onde få dig til at tro, at du kunne have nogen
hemmeligheder for det.Kafka

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N