MS Windows
briani 27239
Lydstyrke ?
Fra : H@nsen

Dato : 04-12-03 22:30

Jeg var så smart at afinstallere funktionen "lydstyrke" i Windows XP da jeg
ikke mente det var noget der skulle bruges til noget, men nu står jeg og
skal aktivere en mikrofon, så nu prøver jeg via kontrolpanel > Lyde og
lydenheder > lydenheder > lydstyrke at komme til denne funktion, men nej det
kan ikke lade sig gøre da windows ikke kan starte "SndVol32.exe" den
henviser så til at man skal installere den via kontrolpanel > tilføj eller
fjern programmer > tilføj eller fjern windows programmer og det er jo fint
nok alt sammen, lige bort set fra at jeg ikke har "lydstyrke" som en
installationsmulighed under "tilføj eller fjern windows programmer" så
hvordan gør jeg så ?

Har også prøvet at fjerne lydkort og så installere det igen osv. men intet
har virket.

Så en eller anden flink og klog på Windows XP mand/dame.... HJÆÆÆÆÆLP

Fra : Morten Nielsen

Dato : 04-12-03 22:40

> [...]
> har virket.
>
> Så en eller anden flink og klog på Windows XP mand/dame.... HJÆÆÆÆÆLP

Bare et forslag...:
Prøv at søge efter filen på din winXP cd-rom. Hvis du kan finde den, så
kopier den til mappen C:\Windows\System (evt C:\Windows\system32)
Den hedder evt. sndvol32.ex_ på cd'en, men så skal du bare omdøbe den til
sndvol32.exe.
Men jeg ved ikke om det virker...

Mvh Morten Nielsen

Fra : H@nsen

Dato : 04-12-03 22:54

Morten Nielsen wrote:
> [...]
> så kopier den til mappen C:\Windows\System (evt C:\Windows\system32)
> Den hedder evt. sndvol32.ex_ på cd'en, men så skal du bare omdøbe den

Har fået muligheden igen