MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse
Fra : Lars Vangaa

Dato : 04-12-03 21:31

Hej Ng.
Jeg har det problem at ca hver måned"resetter"min systemgendannelse og så
kan jeg ikke gå tilbage i månederne eller år.HJÆLP.
På forhånd tak.
Lars

Fra : ha

Dato : 04-12-03 22:08

> Jeg har det problem at ca hver måned"resetter"min systemgendannelse
> og så kan jeg ikke gå tilbage i månederne eller år.HJÆLP.

Mon ikke bare du har overset, at i vinduet med kalenderen,
der er der øverst nogle pile der peger til venstre. Klik på
den, og du får tidligere måneder frem på kalenderen.

mvh
ha

Fra : Jørgen

Dato : 06-12-03 00:31

"Lars Vangaa" <lars.vangaa@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har det problem at ca hver måned"resetter"min systemgendannelse og så
> kan jeg ikke gå tilbage i månederne eller år.HJÆLP.

Hej Lars
Sådan opførte min sig også i ca. 1/2 år, men så pludselig fra oktober incl.
er alt i orden igen.
Jeg fandt ikke ud af hvad der var sket, men har på fornemmelsen, at jeg er
kommet til at fjerne en fil ved en fejltagelse.
Det kan skyldes programmet Ad-Aware, som jeg ikke er blevet rigtig fortrolig
med.
Hilsen
Jørgen