DCC32 i Delphi ver. 7
Fra : Flemming

Dato : 04-12-03 20:38

Der skulle vel ikke være en som har DCC32 til Delphi ver 7. da den
mangler i den Delphi 7 som jeg har købt brugt.

Hilsen Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-03 23:08

"Flemming" <chris-fl@sletget2net.dk> wrote in message
> Der skulle vel ikke være en som har DCC32 til Delphi ver 7. da den
> mangler i den Delphi 7 som jeg har købt brugt.

Hvordan kan den mangle? Hvad har du egentlig købt?

Fra : Klaus Petersen

Dato : 05-12-03 00:06

> Hvordan kan den mangle? Hvad har du egentlig købt?

Heh.. dcc32.exe må være selve compileren

Så han har købt et udviklingsmiljø, men skal selv betale compileren. Det
lyder ikke som en god forretning

Fra : Flemming

Dato : 05-12-03 20:00

On Thu, 4 Dec 2003 23:08:02 +0100, "Uffe Kousgaard"
<look_at_www.routeware.dk> wrote:

>"Flemming" <chris-fl@sletget2net.dk> wrote in message
>
>Hvordan kan den mangle? Hvad har du egentlig købt?

Skulle være en komplet ver. 7. Enterprise og den funger også
upåklageligt fra udviklingsmiljøet. Problemet er blot at jeg ikke kan
anvende kommando-linie funktionerne compile og build.

I mine tidligere ver. af Delphi, var der DCC.EXE og DBC.EXE til
kommando-line aktivering. Dem kan jeg ikke finden i min Delphi 7, og
ej heller DCC32.EXE, som angives i hjælpe-filen.

Der er en DCC70.DLL, kan det tænkes at udviklingsmiljøet kalder den
når der skal kompileres.

Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-03 00:26

> [...]
> ej heller DCC32.EXE, som angives i hjælpe-filen.
>
> Der er en DCC70.DLL, kan det tænkes at udviklingsmiljøet kalder den

Hvis jeg omdøber dcc32.exe kan jeg stadig kompilere fra IDE'et. Hvorfor
du mangler den, har jeg ingen idé om, så du må nok installere D7 igen.