MS Windows
briani 27239
bootdisk til server 2003
Fra : Tom Sørensen

Dato : 04-12-03 20:15

Jeg har lige opgraderet min server fra windows 2000 til 2003. når jeg ligger
nyt image på mine klienter bruger jeg bootdisk. på min gamle
serversoftware(2000) gik det fint, men efter opgraderingen kan jeg ikke få
adgang til mappe på serverne hvor imaget ligger, jeg bliver promtet for
pasword tiltrods for at det er på bootdisketten. Når jeg skriver passwordet
får jeg at vide det er forkert.

jeg har forsøgt at nå sharet fra en client via kør og sti ind til sharet og
kan her fint komme ind til mappen med imaget. men altså ikke via min
bootdisk. bootdisken er lavet i Power-quest 5.5 med domain-adgang og
serveren kører som domain-controler og brugeren som jeg opretter bootdisken
med er medlenm af administrators i Aktive Direktory.

Mit gæt er at der ligger noget 2003 softwaren som blokere min adgang eller
også mangler der noget på bootdisken.

er der nogen som har en ide??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-03 22:43

"Tom Sørensen" <2m@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg har lige opgraderet min server fra windows 2000 til 2003.

Muligvis bedre hjælp at hente i
--
Knud