Endnu et problem.
Fra : Thor Bych

Dato : 17-04-01 20:51

yo.
Lavede en menu for en over nettet, og da jeg var færdig spurgte han om man
kunne fjerne det med at markøren ændre sig over knappen, og eventuelt selv
lave en markør til det.
må sq indrømme at jeg aldrig havde tænkt over det, og mit spørgsmål er
nu....er det muligt at gøre sådan at man ikke får den ændrede markør over
"buttons", og hvis ja, kan man selv lave en ??
Mvh.
Thor

Fra : MTPO

Dato : 17-04-01 22:17

http://www.cybernation.dk/animation/tutorials/effekter/index.asp
Kig der
--
Hilsner
MTPO

Fra : Thor Bych

Dato : 18-04-01 05:09

yo
thnx, dude.
mvh.
THor

Fra : Thor Bych

Dato : 18-04-01 05:42

yo igen...
neeh, har checket linket du gav mig nu, og det var ikke det jeg regnede
med...
jeg kan sagtens selv finde ud af at lave markører, men det er ikke det jeg
vil. jeg vil lave sådan, at mussemarkøren ikke reagerer på "mouseover" på en
button. hvis jeg selv laver en markør kan jeg bare lave en der ligner
standart markøren, men den ville give de dumme hak i kanterne som markører
lavet i flash gør. (ihvertfald efter mine erfaringer)
Mit spørgsmål er derfor = Hvordan får jeg markøren til ikke at reagere på
"mouseOver" på en button ??

Fra : MTPO

Dato : 18-04-01 22:20

Du vil simpelthen have, at objektet har butons egenskaber, men man kan ikke
se "hånden".
Prøv at lave objektet om til en movi og se om de funktioner, som den har er
nok.

En anden ting er at man skal beskrive kærnen af problemet. Hvad er det du
vil opnår. Lige nu ved jeg at du har lavet et eller anden og visuel effekt
passer ikke til dine forventninger. Det kan være at det som du fik lavet,
kan løses på helt anden måde. Så prøv at beskrive dine (eller kundens)
forventninger til projektet.

Fra : Thor Bych

Dato : 19-04-01 05:18

yo igen
ja, jeg ved det.
mit spørgsmål var noget vag formuleret, skal se om jeg ikke kan forklare
mine problemer lidt bedre i fremtiden.
jeg siger alligevel mange tak, jeg tror godt jeg kan klare mig med
"movieclip" actions.
mvh.
Thor