MS Windows
briani 27239
mywebsearch
Fra : Claus G.

Dato : 04-12-03 14:24

Hej.
Har fået en bjælke med bl.a søgefelt fra noget der kalder sig: "mywebsearch"
på min browser. Ved ikke hvor den kommer fra. Fundet mapper mv. men får i
WinXP ikke lov til at slette filer. Nogen der kender den, ved hvordan man
fjerner den.
Mvh ClausG

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 04-12-03 15:08

"Claus G." <gabriel@xxxdesign-text.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> WinXP ikke lov til at slette filer. Nogen der kender den, ved hvordan man

Prøv at køre Ad-aware og Spybot.

Mvh
Carsten

Fra : Leony

Dato : 04-12-03 15:22

In news:bqnchr$enl$1@news.cybercity.dk,
Claus G. <gabriel@xxxdesign-text.dk> typed:

> [...]
> mapper mv. men får i WinXP ikke lov til at slette filer. Nogen der
> kender den, ved hvordan man fjerner den.

PestPatrol fjerner den.
Du kan også fjerne den manuelt.
http://www.safersite.com/PestInfo/m/mywebsearch.asp

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Aabybro_Per

Dato : 15-01-04 12:40

"Leony" skrev d. 04-12-03 15:22 dette indlæg :
> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + mit nye mod "The MetallicAse".

http://www.safersite.com/PestInfo/m/mywebsearch.asp har prøvet dette
link, men mywebsearch er ikke på siden???
Hvordan fjerner man dette program HELT?
mvh Per

http://www.kandu.dk/