S: defekt PS2
Fra : Zulfqar Ali

Dato : 04-12-03 13:53

Jeg har en PS2, som er blevet defekt. Problemet er at den ikke kan læse
CD'er.
En ven af mig siger, at det sandsynligvis er et defekt "laser-læsehovede"

Der medfølger 1 stk. orig. joy-stick
Konsollen er ca. 2½ år gammel så der er ingen garanti.
Mht til kvitt. så købte jeg den i Den Blå Avis uden, da sælger ikke kunne
finde den.
Jeg kan i skrive under på, at den IKKE er varm!

Gi' et bud.............

Mvh

Awan
Taastrup

Fra : JSM

Dato : 04-12-03 13:57

> Gi' et bud.............

2 skumbananer.
Eller prøv i news:dk.marked.privat.spil.konsol for bedre bud.
/Jesper

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 04-12-03 22:55

Ups, det havde jeg skam overset.....beklager )c:

Mvh

Ali

Fra : Beffer

Dato : 05-12-03 13:20

Hallo smarte. Hedder gruppen ikke marked privat og manden vil sælge...

Brian

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-12-03 14:05

Beffer (gess@me.not) skrev følgende:
> Hallo smarte. Hedder gruppen ikke marked privat og manden vil sælge...

Sikke du dog kan argumentere.

- Martin

Fra : Aksel Spandet

Dato : 05-12-03 14:07

"Beffer" <gess@me.not> skrev i en meddelelse
> Hallo smarte. Hedder gruppen ikke marked privat og manden vil sælge...
Prøv du at kigge i dk.edb.hardware SMARTE! der ligger den også!

Mvh
Aksel S

Fra : C@rsten

Dato : 05-12-03 14:14

"Aksel Spandet" <akselspandetFJERN-DETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Beffer" <gess@me.not> skrev i en meddelelse
> Prøv du at kigge i dk.edb.hardware SMARTE! der ligger den også!
>
> Mvh
> Aksel S

Jeg er smartest, for jeg kan finde ud af at klippe den ene gruppe fra!

Carsten

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-12-03 14:21

"C@rsten" <no.sp@m.thanks> wrote in message news:bqq0ak$lfq$1@sunsite.dk...

> Jeg er smartest, for jeg kan finde ud af at klippe den ene gruppe fra!

Men ikke smart nok til at lave en FUT

FUT: dk.admin.netikette

- Peter

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 05-12-03 14:18

Således skrev "Beffer" <gess@me.not> i dk.edb.hardware Fri, 5 Dec
2003 13:19:46 +0100:

>Hallo smarte. Hedder gruppen ikke marked privat og manden vil sælge...

Jo, men indlægget er også krydspostet til <news:dk.edb.hardware>, hvor
det ikke har noget at gøre og hvor kommentaren kommer fra.

Fut til netikette-gruppen

Knud
--
Access denied ... nah nah na nah nah !

Fra : Morten

Dato : 05-12-03 14:36

> Access denied ... nah nah na nah nah !

Hvad!?!

;)

Mvh
Morten

Fra : Arno

Dato : 04-12-03 15:38

10 kr.

--

Mvh Arno

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 04-12-03 21:23

50,- afhentet
/Martin

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 04-12-03 22:58

Jeg har modtaget et bud på kr. 350-. + porto fra Henrik Ahlmann i Viborg

Det ryger til højest bydende i morgen kl. 14.00

Mvh

Ali