Makrel ture
Fra : Disney

Dato : 04-12-03 12:32

Hej

Er der nogle af jer der kan hjælpe mig med at finde ud hvilken turbåde der
sejler fra sjællands odden i makrel sæsonen??

--
Med venlig hilsen / Knæk og Bræk

Jens

Fra : Larsen

Dato : 04-12-03 19:01

Hej jens

Prøv Skjold den har jeg før været med fra odden havn og med godt
resultat.jeg tror den flytter til odden havn i september.du kan finde
telefon nummer på TV2¨s Text tv.

Rene

Fra : Disney

Dato : 06-12-03 09:05

Det vil jeg prøve.
Takker for svaret

Fra : leif Nielsen

Dato : 08-12-03 21:13

Hej Jens

Nadia som normalt ligge i Helsingør sejler fra Odden i sæsonen .

Leif