Diva MP3Man
Fra : Santa Xcaze

Dato : 17-04-01 20:25

Har en MP3-PLayer fra diva med et 64 mb flash card og jeg har nogle
problemer med at connecte til mp3 player'en via det med følgende software...
Når jeg trykker Connect, skriver den "connection failed". Nogen som har
oplevet noget ligende el har nogle gode foreslag`???

Fra : Martin Rosenauer

Dato : 19-04-01 13:01

Er det den der hedder Diva 2000 ?

Fra : Santa Xcaze

Dato : 20-04-01 15:17

Jeps det er PQI MP-3 PLayer Diva-2000
Har prøvet i både 98se og Win2000 og ingen af stederne vil den connecte
skriver bare "unable to connect" el ngt i den stil...Har du ngn gode
foreslag???