wing man 3D
Fra : Allan Jacobsen

Dato : 17-04-01 20:28

Jeg har købt et force feedback joystik model logitech wingman 3D ; i starten
har det kørt ok, men nu slår det hårdt til venstre hele tiden, jeg har
prøvet af afinstalere det igen , haft ubsstik/strømstik af og på flere gange
, prøvet at kalibre det , men lige meget hjælper det,jeg kan heller ikke
kalibrere det for det trækker til venstre hele tiden.
Er der nogle der har haft det samme problem eller nogle der har en løsning
på problemet ville jeg blive meget glad for et godt råd ( det kan jo være
det er selve joystikket der er i stykker.
Hilsen Allan

Fra : THF

Dato : 17-04-01 20:55

> [...]
>på problemet ville jeg blive meget glad for et godt råd ( det kan jo være
>det er selve joystikket der er i stykker.
Check deres hjemmeside, jeg mener at kunne huske noget med en fil update
vedrørende dette problem.

--
MVH THF Cessna 182S