MS Windows
briani 27239
Ændring af opstartsbillede!
Fra : Freedom

Dato : 04-12-03 09:43

Hejsa,

Jeg har problemer med min winxp, jeg har fået oprettet både en pro og home
version, når jeg så opstarter komputeren spørger den hvilken jeg vil vælge.
Hvordan kan man slette dette? Problemet er nemlig nu at jeg på en eller
anden måde har fået home vertionen til ikke at du så nu står den og tæller
ned hvergang jeg skal starte op og starter så automatisk efter x antal
sekunder. Men kan jeg ikke fjerne dette?

Iben

Fra : JL

Dato : 04-12-03 11:30

"Freedom" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ned hvergang jeg skal starte op og starter så automatisk efter x antal
> sekunder. Men kan jeg ikke fjerne dette?

Jo det kan du helt sikkert...:
Højreklik "Denne computer" > Egenskaber > Avanceret > "Start og
genoprettelse" - Indstillinger >
=> a) Sørg for at der under "standardoperativsystem" står Windows XP Pro
=> b) Fjern flueben fra "Vis liste over operativsystemer i"

Mvh
JL