Nyt hjem til Albert
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 03-12-03 23:32

Nu er situationen her hos os desværre så tilspidset, at vi ikke kan give
Albert tid for at se, om han falder lidt ned, når Emse flytter (hun flytter
hjem til Dorthe Madsens mor i morgen). Kina er kronisk angst og tør f.eks.
ikke gå på bakken.
Derfor har vi besluttet. at Albert også skal have et nyt hjem snarest. Det
skal være et hjem, hvor der gerne må være gang i den. Børn er ingen
hindring. Uden at kunne vide det sikkert, tror jeg også han vil trives med
en hund.
Andre katte er mere vanskeligt: han kan enormt godt li' vores andre katte,
men da hans ide om leg er bagholdsangreb, kan kun én ud af fire katte li'
ham her hos os! Så er der andre katte, skal de/den være meget robust både
fysisk og især psykisk, og der skal være en god leder, der kan opdrage på
Albert.

Han er kommet på vildkat.dk, men hvis I andre også gider holde et øje efter
det perfekte hjem, bliver jeg glad

MVH Mette

Fra : Melanie

Dato : 04-12-03 20:17

Hvor i landet er du?

Kh Melanie (Bornholm)

Fra : Kate

Dato : 04-12-03 20:56

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> wrote in

> Hvor i landet er du?
>
> Kh Melanie (Bornholm)

Ved godt jeg ikke er Mette, men da jeg har en af værkstedsmisserne, så
ved jeg hun bor i Stouby ved Vejle.

Hvis du ikke kender til værkstedsmisserne, så har Mette dem kort nævnt
i sin profil.

Jeg sidder lige og prøver at finde tråden om værkstedmisserne. Hvis jeg
finder den i google skal jeg nok sende den

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kate

Dato : 04-12-03 21:07

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in

> Jeg sidder lige og prøver at finde tråden om værkstedmisserne.
> Hvis jeg finder den i google skal jeg nok sende den

Så fandt jeg det rigtige

http://makeashorterlink.com/?S1F4568B6

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 04-12-03 21:10

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved jeg hun bor i Stouby ved Vejle.
>
> Hvis du ikke kender til værkstedsmisserne, så har Mette dem kort nævnt

Hej Kate

Ja, og det er netop især værkstedsmis Kina, der er bange for Albert. Men
Albert selv er jo ikke en værkstedsmis, men NFO, "reddet" ved en senere
lejlighed (bare ærgeligt, at det ikke fungerede, for han er nu en lækker
dreng).

MVH Mette

Fra : Kate

Dato : 04-12-03 21:40

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in

> Albert selv er jo ikke en værkstedsmis, men NFO, "reddet" ved en
> senere

Jo, det ved jeg godt, men det var fordi jeg nævnte Mowgli som
værkstedsmis og der kommer jo nye til med jævne mellemrum, der nok ikke
ved hvad jeg mener med den betegnelse

Håber bestemt i finder et godt hjem til Albert.

Hvordan med Emse er hun så flyttet nu?

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 04-12-03 20:53

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor i landet er du?
>
> Kh Melanie (Bornholm)

Hej Melanie

Vi bor i Østjylland.

MVH Mette

Fra : Charlotte

Dato : 04-12-03 20:50

Hej Mette

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i
> [...]
> fysisk og især psykisk, og der skal være en god leder, der kan opdrage på

Nu sidder jeg igen med min mands hænder for øjnene - for jeg bliver totalt
blød i knæene...og det gør jeg faktisk hver gang jeg kigger ind på
Vildkat.dk - men jeg kan jo ikke ha´ dem alle *gg*....synes han i hvert fald
ikke - derfor hænderne for øjnene!

Han er lækker, Mette...jeg håber du finder et rigtig godt hjem til ham.

KH
Charlotte
www.skovkatten.dk

Fra : Charlotte

Dato : 04-12-03 20:50

Hej Mette

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 04-12-03 21:20

Hej Mette
Jeg sender lige en privat Mail til dig da han lyder rigtig for vores lille
hjem.
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Charlotte

Dato : 04-12-03 21:28

Æææih, hvor blev min af???
Prøver så bare igen... *gg*

Fra : dorthe

Dato : 04-12-03 21:57

Skulle hilse og sige fra Emse at hun har det godt.
Hun virker glad og tilfreds har både spist og drukket samt været på bakken.
Min mor er bare blevet så lykkelig for Emse.
Da hun fået Emse hjem græd i telefonen af lykke.Jeg tror at min mor har
ringet 4 gange i dag for at fortælle mig hvor godt det går, og hvor glad hun
er for katten.
Det er dejligt at høre
Bare lige en lille opdate på Emse.
Skal nok vidre holde jeg underettet.
mvh Dorthe coco og catwalk.

Fra : Kate

Dato : 04-12-03 22:36

"dorthe" <dorthe@nospam.kity.dk> wrote in

> hvor glad hun
> er for katten.

Hvor skønt. Godt Emse er faldet til allerede.
Ja, hold os endeligt underrettet om Emse og hendes nye slave

Fra : Sille

Dato : 05-12-03 23:02

Sidder og får en udtalt lyst til at Alber måske skulle være vores
"bumsedrengs" ´legekammerat da han også er en hulens vild bandit´, dog har
han også evnen til at overgive sig når han møder sin overmand. :.-)

Sille

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 06-12-03 14:07

"Sille" <surfermus@surfermail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "bumsedrengs" ´legekammerat da han også er en hulens vild bandit´, dog har
> han også evnen til at overgive sig når han møder sin overmand. :.-)

Hejsa Sille

Jamen, han er også lækker og allerhelst ville jeg jo beholde ham her. Men
han er ikke bare alm vild (det er vores andre katte jo også), men mangler
nogle basale sociale færdigheder.
At jeres kat har evnen til at overgive sig, når han møder sin overmand er
desværre netop grunden til, at det ville være en dårlig ide at sætte ham
sammen med Albert. Han respekterer nemlig ikke tegn på underkastelse og
stopper, men provokeres desværre af det til yderligere og voldsommere
overfald.
Så hvis Albert overhovedet skal være sammen med andre katte, skal de være
100% selvsikre lederkatte, som aldrig kunne finde på at overgive sig, men
derimod vil kunne opdrage på ham (det reagerer han heldigvis fint på, han
trives bedst under meget faste rammer).

MVH Mette

Fra : Sille

Dato : 06-12-03 21:47

Jamen i bund og grund tror jeg at det ville ordne sig. Har set ham i vigør i
haven (han får indimellem adgang til vores have) Han overgiver sig kun for
købe sig selv mere tid, det skulle jeg nok have skrevet. Når han så mener at
han har fået tid nok, så banker han "løs" igen" dvs han overgiver sig ikke
umiddelbart, han er også teenager og er ved at prøver kræfter af i forhold
til de fritgående katte, han har størrelsen med sig i en "catfigth" og
indgyder respekt kan vi se når der er optræk til noget.

Held og lykke med at finde et hjem, jeg har været om vildkat.dk og set ham,
han er da vel nok en skøn herre

Knus