MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Brænde med Media Player?
Fra : Hans Paulin

Dato : 04-12-03 06:21

....jeg har lige brændt 3 Linux-cder via XP - kan jeg osse brænde en af
mine musik-cder fra 1996 med Media Player - eller skal jeg have et
specielt brænderprogram? (hvilket jeg ikke har; min Plexwriter brænder
er købt brugt)...
Hans

Fra : Tommy

Dato : 04-12-03 10:00

On Thu, 4 Dec 2003 06:20:52 +0100, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

> [...]
>mine musik-cder fra 1996 med Media Player - eller skal jeg have et
>specielt brænderprogram? (hvilket jeg ikke har; min Plexwriter brænder

Om du direkte kan kopiere en musik-cd er jeg ikke klar over. Men
eftersom man i hvert fald kan brænde lydfiler ud så burde du være
istand til at rippe .wav-filer fra cd'en (vha. af YAMP f.eks.) og
efterfølgende brænde disse via MEdia Player.
--
Tommy - Hader DU en reklame? --> http://www.hadereklamer.dk
E-Reklamer.dk: http://makeashorterlink.com/?T26A15582

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-12-03 10:24

Tommy skrev:

> Om du direkte kan kopiere en musik-cd er jeg ikke klar over. Men
> eftersom man i hvert fald kan brænde lydfiler ud

....jeps - prøvede lige med nogle af dem der ligger i XP - dog gik noget
galt; der kom ikke noget ud af det...

> så burde du være
> istand til at rippe .wav-filer fra cd'en (vha. af YAMP f.eks.) og
> efterfølgende brænde disse via MEdia Player.

....er ved at kopiere cd'en til "Biblioteket" - så ka det være at jeg kan
brænde den derfra - tar i givet fald bare *noget* længere tid end fx. de
omtalte Linux-cder...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-12-03 13:06

Hans Paulin skrev:

> ...er ved at kopiere cd'en til "Biblioteket" - så ka det være at jeg
> kan brænde den derfra - tar i givet fald bare *noget* længere tid end
> fx. de omtalte Linux-cder...

....og det ku la sig gøre...
Hans

Fra : Tommy

Dato : 04-12-03 14:54

On Thu, 4 Dec 2003 13:05:54 +0100, "Hans Paulin"

herlig ting :)

Fra : Hans Paulin

Dato : 05-12-03 13:23

Tommy skrev: