køb af hardware hos SHG
Fra : stig klausen

Dato : 04-12-03 01:39

jeg købte et grafikkort hos SHG ( radeon 9700 )for ca 3 måneder siden.
her den sidste måned blev det mere og mere udstabilt i 3d spil, og til sidst
og i 2d (skærmen flimrer ).
jeg sendte det til rep i fredags og fik sku allerede et nyt kort tilsendt i
tirsdags .meget hurtig og tilfredsstillende eksspedition .

men de har sendt mig et 9600 pro som er ca 20 procent langsommere og koster
700 kr mindre end radeon 9700.
jeg ved godt 9700 ikke sælges mere.

hvad havde i gjort hvis det var jer der blev udsat for dette.

stig

Fra : Fynbo

Dato : 04-12-03 05:33

pengene tilbage eller mindst differencen...

Fynbo

Fra : kurt lund

Dato : 04-12-03 10:03

"Fynbo" <fynbo@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> pengene tilbage eller mindst differencen...

Ja eller også kunne de have leveret dig et Tyan G 9800 til 2699 kt
det er nok næsten samme pris som dit 9700 har kostet.
De må ikke give dig en dårligere vare end den du har..

Ring til dem de er til at snakke med, har handlet der i 4 år uden problemer.
Men snak nu pænt til dem, det hjælper ikke at råbe
Kurt

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 04-12-03 18:01

"kurt lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
problemer.
> Men snak nu pænt til dem, det hjælper ikke at råbe

Og vend lige tilbage med resultatet, når det engang er overstået

Rune

Fra : Fortz@

Dato : 06-12-03 21:21

Ja, det SKAL du ikke finde dig i - det er total dårlig service, og de må
ikke handle på den måde ifølge markedsføringsloven og købsloven. Enten skal
du have et tilsvarende kort, eller dine penge tilbage.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-12-03 22:24

On 2003-12-06, Fortz@ <hm@jubii.dk> wrote:
> Ja, det SKAL du ikke finde dig i - det er total dårlig service, og de må
> ikke handle på den måde ifølge markedsføringsloven og købsloven. Enten skal
> du have et tilsvarende kort, eller dine penge tilbage.

Korrekt. Han kan hæven handelen, og få den oprindeligt betalte
købesum tilbage, eller acceptere erstatningsproduktet.