campingpladser i Frankrig
Fra : mullerman

Dato : 03-12-03 22:39

Hej Ng

erfaringer med subj søges, jeg skal derned og se tour de france, så
pladserne skal helst ligge i nærheden af bjergene hvor 17-20 etape foregår

Martin

Fra : Preben Andersen

Dato : 03-12-03 23:03

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> wrote in message
> Hej Ng
>
> erfaringer med subj søges, jeg skal derned og se tour de france, så
> pladserne skal helst ligge i nærheden af bjergene hvor 17-20 etape foregår

Hvad vil du vide? Der er mere end 9000 pladser i Frankrig, så de findes
faktisk overalt. I forbindelse med TF er det nok klogt at reservere. Søg på
byerne i f.eks. Google. De fleste byer i Frankrig har en hjemmeside med
oplysninger for bl.a. turister, herunder en oversigt over campingpladser i
området. Ring eller mail til dem og bestil plads, men vær i god tid.
Så vidt jeg kan se, er 17.-20. etape som følger:

17.: http://www.tourisme.fr/office-de-tourisme/le-grand-bornand.htm
18.: http://www.mairie-annemasse.fr/
19.: http://www.besancon.com/intro/francais/
20.: http://www.ville-montereau77.fr/

Søg selv videre på de andre etaper:
http://www.letour.fr/2004/presentationfr/parcours.html. I de fleste tilfælde
kan du klikke dig videre direkte fra denne side.

mvh
Preben

Fra : T. Hartung

Dato : 03-12-03 23:20

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej Ng
>
> erfaringer med subj søges, jeg skal derned og se tour de france, så
> pladserne skal helst ligge i nærheden af bjergene hvor 17-20 etape foregår
>
> Martin

Velkommen i dk.camping.fritid )

Du kan starte med at søge campingpladser via dette link til ADAC i de
områder du gerne vil se Turen.

Her er der også hjemmeside-og e-mailadresser - telefonnumrer o.m.m - god
fornøjelse med planlægning og hils Leth og Mader )

http://accf.dialogmediencenter.de/acfwebcd/servlet/DataServlet

--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : mullerman

Dato : 04-12-03 10:05

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Her er der også hjemmeside-og e-mailadresser - telefonnumrer o.m.m - god
> fornøjelse med planlægning og hils Leth og Mader )

Tak for hjælpen til jer begge, så er det bare i gang med planlægningen...

Martin

Fra : Harry

Dato : 09-12-03 20:18

> [...]
>
> erfaringer med subj søges, jeg skal derned og se tour de france, så
> pladserne skal helst ligge i nærheden af bjergene hvor 17-20 etape foregår

Hele turen er beskrevet her, med datoer etc.:
http://www.letour.fr/2004/presentationus/parcours.html

Brug en søgemaskine, f.eks. google eller eniro og søg ved at indtaste
byens navn, efterfulgt af ordet Camping. Så får du for det meste et
resultat. Du kan også gå ind på www.camping.fr og søge via interaktivt
kort, først på område, så på by.