Slægt i Scotland
Fra : Eva Knudsen

Dato : 02-12-03 17:49

Hej alle

Min ven leder efter sin far - der er bosiddende i Scotland (måske afgået ved
døden ?). Min vens far boede efter krigen i Svendborg. Vi har alle
relevante oplysninger, fød.dato,
navn, tidl. adresse o.s.v.

Nogle er jer der kender et godt link - jeg har selv fundet noget, men bliver
henvist til USA, hvor der er ca. 76.000 med samme navn !!

Masser af hilsener og på forhånd tak / Eva

Fra : Hugh Watkins

Dato : 03-12-03 02:07

"Eva Knudsen" <evakn@nal-net.dk> wrote in message news:3fccc282@news.wineasy.se...
> [...]
>
> Nogle er jer der kender et godt link - jeg har selv fundet noget, men bliver
> henvist til USA, hvor der er ca. 76.000 med samme navn !!

if he is dead in scotland

http://www.gro-scotland.gov.uk/grosweb/grosweb.nsf/pages/famrec

will have reorded it

There are 4 options for obtaining an extract of an entry on the birth, death or marriage registers <<
http://www.gro-scotland.gov.uk/grosweb/grosweb.nsf/pages/bdm

otherwise use a telephone book to find livng people

Hugh W

--

Danish archives FAQ
http://www.rootsweb.com/~dnkcen/index.html