Hvor købes mobiltlf. i KBH?
Fra : Nielsen

Dato : 02-12-03 08:32

Hej NG

Ved i hvor jeg kan se og afprøve et stor udvalg af mobiltelefoner IRL?
En ting er at læse om dem på nettet, men at se dem i funktion og have dem i
hånden er jo noget anderledes.

Hvilke butikker vil i mene har et stort og flot udvalg af telefoner i
København (evt. stor-kbh)?

På forhånd tak for hjælpen.

vh\nielsen

Fra : mullerman

Dato : 02-12-03 17:52

"Nielsen" <thefuturefreak@FJERNEDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hånden er jo noget anderledes.
>
> Hvilke butikker vil i mene har et stort og flot udvalg af telefoner i

tdc butikken på strøget får i denne uge en speciel afdeling i butikken hvor
nogle af de nyeste mobiler er tændt, og er klar til afprøvning.....