Nogen der kan gætte en maler?
Fra : Joe

Dato : 01-12-03 11:37

Jeg så for et par år siden en række reproduktioner af en maler, hvor
motiverne bedst kunne beskrives som en blanding mellem en illustration
til et eventyr af brødrene Grim (sådan lidt træsnit-agtigt)og 'Find
Holker' tegningerne. Jeg tror nok det er oliemalerier, men er ikke sikker.
Jeg synes at kunne huske at det var de mørke farver der var fremtrædende
og at det vist var en mandlig kunstner (måske endda tysker).

Er der nogen der har en ide til hvem det måske kunne være?

MVH Joe

Fra : steffen martin

Dato : 01-12-03 18:52

"Joe" <amplifymysoul@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og at det vist var en mandlig kunstner (måske endda tysker).
>
> Er der nogen der har en ide til hvem det måske kunne være?

Mit gæt bliver http://www.martinbigum.dk/

Ja/Nej?

hilsen
www.steffenmartin.dk

Fra : Joe

Dato : 02-12-03 01:56

> Mit gæt bliver http://www.martinbigum.dk/
>
> Ja/Nej?
>
> hilsen
> www.steffenmartin.dk

Desværre...det er ikke Martin Bigum
Billederne jeg tænker på er mere hyggelige end sjove (som jeg vil mene
Martin Bigums billeder er)

VH Joe

Fra : Lene Krabbenhøft

Dato : 07-12-03 11:24

Kunne det være Otto Frello du tænker på.....Eventyragtigt - du kan finde en
hjemmeside, kan bare ikke huske adressen
Mvh Lene

Fra : Lene Krabbenhøft

Dato : 07-12-03 11:31

Har fundet adressen : http://www.ottofrello.dk/