Jeg er sulten
Fra : Harald

Dato : 02-12-03 18:46

Hej

Hvad er godt at spise hvis man har brækket sig hele dagen og lige er kommet
over det. Det var en af den slags brækture hvor man brækker sig igen og igen
selv om der ikke er mere at brække op, meget ubehagelig, nok en mave virus
af en slags.

Mvh
HK

Fra : Heidi

Dato : 02-12-03 20:28

Harald wrote:
> [...]
> sig igen og igen selv om der ikke er mere at brække op, meget
> ubehagelig, nok en mave virus af en slags.

Ristet brød måske? Det var som regel det jeg spiste som lille med
influenza, dog uden nødvendigvis at have kastet op, men et eller andet
siger mig, at det er noget af det man bør kunne holde i sig.
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Else Holm

Dato : 02-12-03 21:49

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
andet
> siger mig, at det er noget af det man bør kunne holde i sig.

Da jeg var barn gav min mor mig revet æble, når jeg havde kastet op -
det samme har jeg brugt til mine børn. Det ser ud til, at det virker +
som Heidi skriver ristet brød, og så siger jeg også the! - og hvis
ikke man til daglig drikker the, så er det NU man rigtig kan mærke, at
man er syg!
God bedring!

--
Else