(OPSLAG) Info til lystfiskere med interess~
Fra : Lystfiskeren

Dato : 01-12-03 15:28

Hej!!!

Skulle der sidde nogen og være interesserede i at finde et godt
havørredevand her i det nordjyske, så kan jeg oplyse at Nordjysk
Lystfiskeriforening, der ellers plejer at være rimelig umulig at komme
ind i, har droppet ventelisten og tager medlemmer ind direkte og endda
uden anbefaling. Dvs, du rekvirerer bare en indmeldelsesblanket,
udfylder og sender denne, hvorefter det hele skulle gå af sig selv og
du får ca 30km fiskevand i Lindenborg å samt en god del af Ryå, der
begge har en god bestand af havørreder - specielt i størrelsen 0-5kg
men der fanges også hvert år fisk på op til 10kg eller derover.

I år er der bla taget havøøreder på 11.8 og 12,3 kg i Lindenborg -
desværre var jeg ikke selv heldig med de størrelser.

Nordjysk Lystfiskeriforenings hjemmeside kan findes her:
http://www.nl1917.dk/

Ring eller mail til kasseren og få en blanket tilsendt og bliv medlem
mens der er plads - fiskeåret starter jo snart igen, og man kan jo
lige så godt være med fra starten.
98151650
kraner.kraner@get2net.dk